andere radio

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
jorrit29
1st Gear member

hallo

ik wil eigenlijk een andere radio inbouwen in mijn v70 nu zit er een sg-901 2 din in maar ik wil een radio met bluetooth inbouwen en dat is dus 1 din die is dus kleiner moet ik dan een heel frame erin bouwen of is dat alleen een bakje wat ik aan moet schaffen en hoe kan ik daar het beste aankomen? en zijn er nog dingen die ik moet weten voor als ik de radio inbouw andere stekkers of andere gekke dingen?

gr jorrit
Salaridebrito
2nd Gear member

Hallo,

Afhankelijk van de radio (origineel volvo of aftemarket) dien je voor de aftermarket radio stekkers aan te schaffen van Volvo --> ISO..Een bakje voor een 1 din radio kun je bij de Volvo dealer krijgen.
S70 2.5T antraciet satelite 17 inch/ automaat/ fasttech tuned/2 din pioneer/ dolby surround/volleder
jorrit29
1st Gear member

het wordt zowiezo een aftermarket zit te denken aan een JVC.en wat kost zo'n ombouw bij de dealer ongeveer?

gr jorrrit
Salaridebrito
2nd Gear member

Dat weet ik niet precies.

Voor de S60 was een dubbeldin vak rond de 29 euro ex btw. Dus een 1 din vakje zal ook wel meevallen.
S70 2.5T antraciet satelite 17 inch/ automaat/ fasttech tuned/2 din pioneer/ dolby surround/volleder
XC-Frank
1st Gear member

Salaridebrito schreef:...Dus een 1 din vakje zal ook wel meevallen.
Tientje bij www.autorima.nl.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”