alleen nu ik er een weekje in gereden heb zit ik toch met wat vragen.
helaas was de vorige bestuurder er niet zo zuinig op kwa uiterlijk en heb ik op de velgen rondom zelfs na uitgebreid schoonmaken met velgenreiniger en teveel andere producten nog steeds zwarte putten zitten van de remschijven, weet iemand wat ik nog meer kan doen om dit eraf te krijgen (zit nu op het punt om te wachten tot het mooi weer is om dan maar gewoon een paar uur te lopen poetsen want met de nagels is het er wel met moeite af te halen)
Verder krijg ik steeds als iemand achterin gaat zitten een melding in mijn dashboard dat er iemand achterin zit en wel/niet zijn gordel omheeft kan dit uitgezet worden ?
ook ben ik er helaas achter gekomen dat het leer ook flink wat te verduren heeft gehad en bij de bestuurdersstoel licht beschadigd is bij het ''instap'' gedeelte welke producten is het beste te gebruiken om dit weer netjes te maken ? (ik heb van onze oude v70 nog mequair leather cleaner staan maar dit is inmiddels ookal 2+ jaar oud)
verbruik: het kan aan mij liggen (kom zelf van een polo 1.4 benzine af) maar slurpt de C30 1.8 benzine gewoon na een weekje rustig gereden te hebben en bijna altijd op de cruise gezeten te hebben is bij 400km toch echt het reserve lampje aangegaan en vond ik dit zelf nogal laag (had op 500km gerekend)
navigatie : ik heb de nuvi 760 en ik moet zeggen.. behalve het dock is er nergens te merken dat het gekoppelt is aan de auto.
geen voice over de radio (ja ben erachter dat dit via de fm zender kan)
is dit gewoon zo en is de dock niets meer en niets minder als tmc/opladen of mis ik ergens een optie in het apperaat ?
afgezien van de vreemde dingen waar ik mee moet leren leven/wennen moet ik zeggen wat een heerlijke auto de stilte het stuur (de knopjes :evil: )
hele verbetering gezien ik van een polo kwam (maar nog steeds hetzelfde betaal :roll: )