gvanminnen schreef:Heb een dakspoiler op me auto gemaakt en vind het wel geslaagd. Auto ziet er wat sportiever uit. Uiteraard zullen er mensen zijn die het afschuwelijk vinden.
Ook heb ik al een tijdje een lip onder de voorbumper, maar nog niet echt een goede foto daarvan.
ik wil hem ook please pm me :-d (als dat mag tenminste)
grz redhound
1986 Volvo 340 1.4 variomatic 3deurs geruild
1994 Fiat uno 1.5 sxie overleden RIP
1991 Mazda 323f 1.6 16v
1994 Volvo 440 2.0liter
2006 Fiat Grande Punto1.4 sport
1996 Fiat Cinquecento Sporting Abarth 1,2 mpi
1998 Fiat Seicento Sporting Abarth
1998 Honda Cbr 600f
1999 Honda Cbr 600f
2006 Volvo V50 2.0d Summum R-design
De dakspoiler is van een bmw, weet niet welk type het was.
Hij moet wel op maat gemaakt worden. Zag net jouw project en vind die achter bumperspoiler ook wel wat hebben.
Heb mijn motor te koop staan en als die verkocht is ga ik eerst het nodige onderhoud aan me auto plegen. Hij lekt namelijk een beetje olie, weet niet precies waar dit vandaan komt. Zowiezo pakking van carter en kleppendeksel vervangen.
Iemand nog tips hoe je de carterventilatie kan verbeteren? Las iets over een gat maken in je vuldop van je olie en hier dan een slang op naar de olie catch can. Is dit wat?
maar ik had bij mn kevertje voor de caterontluchting een breather...(zo'n klein powerfiltertje die zal verbonnden aan de vulpijp dus lijkt mij wel dat dat gewoon kan...
Maat heeft van het weekend een subaru impreza 2.0 liter turbo gekocht. Open filter en open uitlaat na de kat. waren de performance upgrades.
Uiteraard even sporten tegen die oude 440, maar hij werd niet blij.
Bleef hem met gemak voor op de snelweg van 3e tot 5e versnelling.
Hij wil hem uiteraard gelijk sneller maken en dus moet ik ook weer het een en ander gaan doen wat ik al langer van plan was ook.
Wat ik echt nog graag wil en begin volgend jaar erop gaat komen is:
Intercooler en pijpen groter maken.
Turbodruk naar 1.3 bar.
Motordemper erbij ( orginele ophanging begint het al te begeven)
Achterbumper mooier maken, hoe weet ik nog niet precies.
En misschien nog andere dempers rondom, want wegligging is nog niet super. Nog wat verstevigingen aanbrengen of stabilisatorstangen bij de armen.
Dat zo'n vent 30kmh rijd waar je 50kmh mag rijden is ook niet normaal.
Quad heb ik gebouwd en de persoon die erop rijd kan ook nog niet zo goed omgaan met het vermogen Zo dicht achter een auto rijden zou ik zelf ook nooit doen!
Die opa in die auto trekt niet door naar de 50 na die rotonde, maar blijft in ze achteruitkijkspiegel kijken. Al voordat de quad zo dicht achter hem zat. Meer weggebruikers die de quad bewonderen en zelf niet meer opletten wat ze doen of heel langzaam gaan rijden. Dan gaan wij er wel langs.
Maar als jij denkt dat die die auto harder reed dan 30 vind ik dat best, kan zijn dat je er naast zat in die auto.
Hoef hier geen reactie meer op, post dit soort filmpjes hier niet meer.
Dindsdag worden de sportschijfremmen en blokken gemonteerd.
Intercooler ligt ook al klaar, moet hier alleen de nodige slangen voor bestellen.
23 januari APK met het nodige onderhoud gelijk. Denk da tik de distributieriem en spanrollen laat doen, kleppendeksel pakking en misschien de rubbers in de armen voor.
Ja hij begint nu steeds harder te lopen. Had een universele gps teller gekocht, maar die deed het niet helaas. Ik denk dat ik de 230kmh nu wel makkelijk voorbij ga. Keer kijken met het navigatiesysteem erin.
Nou de nieuwe remschijven en blokken zitten erop. Toch nog geprobeerd een foto te maken in het donker.
Die rijm schijven zijn wel mooi, altijd mooi om te zien die geventileerde.
En je bent goed bezig, je hebt ook van die badgasten die tunen het blok maar de remmen en dat soort dingen niet.
Zeer onverstandig.
In Wezep ook van die gasten met die opel corsaatjes, een 2.0 gsi erin ploffen maar de remmen enz niet aanpassen(stoer joh ik ga hard) maar remmen ho maar.
Tot hoeveel pk wil je hem opschroeven eigenlijk?
Veel succes nog met je project.