945i schreef:Is het niet beter om er koelvloeistof in te doen? Dit met de hydraulische klepstoters in het achterhoofd?
Worden die door de koelvloeistofwaterpomp gekoeld dan ook die dingen?
Die stoterbussen?
945i schreef:Is het niet beter om er koelvloeistof in te doen? Dit met de hydraulische klepstoters in het achterhoofd?
Laat je nog even weten hoe het gegaan is ?s3wage schreef:Huh nou grappig hoor,dome vragen bestaan niet toch ?(en is het stoer om iemand af te zijken die niet alles weet en het gewoon vraagt ?)
Maar toch bedankt Bart na jouw deskundig advies heb ik besloten de waterpomp toch te vervangen.
Hoe vaak ga je jezelf nog herhalen ? Kan hier een slot op ?s3wage schreef:Maar eigenlijk stom toch dat ze niet meteen de waterpomp hebben vervangen toen ze de kleppen stelden en distributie vervangden ?(willen ze me op kosten jagen met een kapotte motor ofzo ?)
Volgens mij is de spagaat dat (te) vaak de klant vooraf niet voldoende wordt geinformeerd, maar dat blijkt dat achteraf de keuze voor hem/haar is gemaakt en ja dan doe je het als garage niet goedbart simpson schreef:Dat is de spagaat, als onderhoudt niet dwingend wordt voorgeschreven zien mensen het al snel als geldklopperij, als je het (terecht) preventief adviseert ook.
Klanten moet soms keuzes maken die geld kosten, aan hen wanneer ze dat uit willen geven
als ik van tevoren zeg dat de kleppen gesteld moeten woren bij een gasauto zegt de klant, waar staat dat? als het niet voorgeschreven is doe ik dat niet.. ik vind het goed hoor...bartv70 schreef:Volgens mij is de spagaat dat (te) vaak de klant vooraf niet voldoende wordt geinformeerd, maar dat blijkt dat achteraf de keuze voor hem/haar is gemaakt en ja dan doe je het als garage niet goedbart simpson schreef:Dat is de spagaat, als onderhoudt niet dwingend wordt voorgeschreven zien mensen het al snel als geldklopperij, als je het (terecht) preventief adviseert ook.
Klanten moet soms keuzes maken die geld kosten, aan hen wanneer ze dat uit willen geven