Hallo,
Ik als nieuwe eigenaar van een Volvo V40 uit '97 zou graag willen weten of iemand weet waar je het beste chip tuning kunt laten toepassen. Zijn hiervoor ook kits te koop?
ik zoek ook nog een nieuwe grill, de mijne is een beetje verweerd??? iemand idee???
Alvast bedankt,
Toolshop24
Chip Tuning
- Toolshop24nl
- Starter
- Contacteer:
- menjo
- 7th Gear member
Op marktplaats staan inderdaad regelmatig grilles van mensen die hem vervangen hebben door een blokjes grille.
Wat voor motor zit er in je V40? Chiptuning heeft alleen nut bij motoren met ene turbo. Kijk een bij Rica bijvoorbeeld voor info, ik geloof dat er in de buurt van Enschede ook 1 zit die redelijk goedkoop is, maar daarvan kan ik even niet op de naam komen.
Wat voor motor zit er in je V40? Chiptuning heeft alleen nut bij motoren met ene turbo. Kijk een bij Rica bijvoorbeeld voor info, ik geloof dat er in de buurt van Enschede ook 1 zit die redelijk goedkoop is, maar daarvan kan ik even niet op de naam komen.
- danny V40
- 2nd Gear member
Chippen bij non turbo motoren heeft wel nut, zodra je het kernveld veranderd van de computer zal deze feller zijn dan normaal.
Maar bij turbo motoren merk je het veel beter om dat je daar meer vermogen uithaal met chippen
Maar bij turbo motoren merk je het veel beter om dat je daar meer vermogen uithaal met chippen
V40 TD
S40 2.0 16v aut.
-------------------------------------------------------------
S40 2.0 16v aut.
-------------------------------------------------------------
- Toolshop24nl
- Starter
- Contacteer:
Bedankt allen voor jullie reactie! Altijd handig zo'n forum.
Zal eens gaan kijken welke chip tuners er in mijn omgeving zijn.
Wil en ff iets meer pit en wat zuiniger rijden!
Zal eens gaan kijken welke chip tuners er in mijn omgeving zijn.
Wil en ff iets meer pit en wat zuiniger rijden!