hallo ,
zit namelijk met probleem als ik mijn achterruitverwarming aanleg krijg ik storing op mijn radio? Als ik de achterruitverwarming weer afleg is de storing gedaan.
Heeft iemand het zelfde probleem al gehad hopelijk kan iemand mij helpen
grtz en tot later
storing op radio als ik achterruitverwrming aanleg?
-
- 3rd Gear member
bij mijn v50 is het een kapotte antenne
dennis
dennis
- Peter-V50
- 4th Gear member
Bij een S40 zit de antenne in de achterruit verwerkt. De antenne en de verwarmingsdraad zitten dus vlak naast elkaar. Toch zou er geen storing moeten zijn. Werkt de achterruitverwarming wel naar behoren?
Volvo XC40 P8 MY21
Volvo V50 2.0 Edition I MY09
“If you're not smiling, you're doing it wrong.” Dick Strawbridge
Volvo V50 2.0 Edition I MY09
“If you're not smiling, you're doing it wrong.” Dick Strawbridge
-
- 1st Gear member
de achterruit werkt nog goed alles gaat weg als ik de achterruit opleg dus vin het raar ? In de garage zeiden ze mij da er een andere achterruit in moet om de storing te vermijden ? Maar heb er toch mijn twijfels over hoor ? Ik denk da het aan iets anders ligt? achterruit kost +- 500 euro ( geplaatst) vin ik wel tamelijk veel of is da normale prijs ???
-
- 2nd Gear member
Ik heb het met het aanzetten van de voorruit blower mijn radio springt dan ook even uit zelfs bij het aanhebben van een CD, het zit hem dus niet in de antenne, denk toch meer aan een piekbelasting op de accu ofzo.
- Schuurmanneke
- 1st Gear member
Antenne zit toch in de vin achter op dak?
Bij voorgaande auto's gelijk probleem gehad, waarbij antenne in achterruit zat. Opgelost door plaatsen externe antenne.
Dit is ook goedkoper dan vervangen achterruit.
Check je bedrading maar eens, of dat niet is losgerammeld. Hierdoor krijg je lekstroom of massa probleem waardoor radio kan storen.
Bij voorgaande auto's gelijk probleem gehad, waarbij antenne in achterruit zat. Opgelost door plaatsen externe antenne.
Dit is ook goedkoper dan vervangen achterruit.
Check je bedrading maar eens, of dat niet is losgerammeld. Hierdoor krijg je lekstroom of massa probleem waardoor radio kan storen.