Hallo,
Sinds een maand heb ik een v50 van 2005 met het High Performance geluidsysteem. Helaas werken de speakers in beide achterdeuren niet. Ook als ik de fader op rear zet hoor ik niets.
Na het in- en uitschakelen van de motor hoor ik echter wel een doffe knal uit één van de speakers komen.
Ik heb ondertussen al van alles los gehad, achter bij de versterker, het paneel van een achterdeur en onder het dashboard. Alles lijkt aangesloten. Ook heb ik één van de speakers getest door het aan te sluiten op een andere radio en daar komt dus gewoon geluid uit.
Heeft iemand een idee wat ik misschien over het hoofd heb gezien of wat het probleem kan zijn?
Rear speakers v50 High Performance werken niet
-
- 5th Gear member
Wellicht de versterker?
Kan je de speakers b.v. voor aansluiten op achter en achter op voor?
Als dat kan dan weet je of het je versteker is of wellicht de bekabeling.
Kan je de speakers b.v. voor aansluiten op achter en achter op voor?
Als dat kan dan weet je of het je versteker is of wellicht de bekabeling.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
-
- 5th Gear member
Dat kan ik je niet bevestigen, maar ik denk dat je daarmee wel goed zit.
Echter aangezien je bij High performance voor 4 speakers hebt (in de deuren en boven het dashboard de hoge tonen) zal deze denk ik niet om te draaien zijn.
Echter aangezien je bij High performance voor 4 speakers hebt (in de deuren en boven het dashboard de hoge tonen) zal deze denk ik niet om te draaien zijn.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.