Daar heb je gelijk in.
En trouwens je moet doen wat je zelf wil en niet wil.
Ik kan niet meer doen dan jou heel veel succes wensen met het volgende project man.
We horen het wel weer wat er gaat gebeuren.
groetjes
440 experience style project
- hofmeijer
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik google nooit, men vrouw weet het tog beter
Volvo 1.8i automatic fleet pacific blue
Er staan weer nieuwe foto's op de www
Volvo 1.8i automatic fleet pacific blue
Er staan weer nieuwe foto's op de www
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
UPDATE 17-02-2010
Er zijn een heleboel dingetjes afgevinkt in de lijst, en hier zijn de meest recente foto's:

een sportluchtfilter is besteld net als een VR6 bumperlip. wat ik met de mistlampen doe weet ik nog niet, gaas ervoor belemmerd het beeld:S Dit is het eerste idee van sportgrill, in een later stadium maak ik er misschien nog een gaasgrill van...
Er zijn een heleboel dingetjes afgevinkt in de lijst, en hier zijn de meest recente foto's:

een sportluchtfilter is besteld net als een VR6 bumperlip. wat ik met de mistlampen doe weet ik nog niet, gaas ervoor belemmerd het beeld:S Dit is het eerste idee van sportgrill, in een later stadium maak ik er misschien nog een gaasgrill van...
Volvo 440 1.6i Experience
- Live4Volvo
- 3rd Gear member
- Contacteer:
geen last van rondspattende olie zo zonder olie vul dop? 

Volvo 460 1.8i - 1996 R.I.P.
BMW 316i 1.8i - 1986 verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995 Verkocht
Porsche 944 2.5i - 1984 Verkocht
Ford Mondeo 1.8i 16v - 1996 Ingeruild
Suzuki GSX 600 F 0.6 - 1992 Verkocht
Volvo S40 2.4 - 2004 Ingeruild
Volvo V50 D2 - 2011
Volvo 340 1.4 GL - 1992
Volvo 340 1.4 GL - 1991Verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995
Volvo 440 1.8i - 1996
Volvo V70 2.4T - 2003
Suzuki GSX650F 0.65 - 2009
BMW 316i 1.8i - 1986 verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995 Verkocht
Porsche 944 2.5i - 1984 Verkocht
Ford Mondeo 1.8i 16v - 1996 Ingeruild
Suzuki GSX 600 F 0.6 - 1992 Verkocht
Volvo S40 2.4 - 2004 Ingeruild
Volvo V50 D2 - 2011
Volvo 340 1.4 GL - 1992
Volvo 340 1.4 GL - 1991Verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995
Volvo 440 1.8i - 1996
Volvo V70 2.4T - 2003
Suzuki GSX650F 0.65 - 2009
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
ik zag het ook net.. die werd ook gespoten (A)Live4Volvo schreef:geen last van rondspattende olie zo zonder olie vul dop?
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
heren, vandaag druk geweest met bumperlip en sportluchtfilter / cold air intake.. De lip ben ik niet zo over te spreken eigenlijk, het is een golf 3 vr6 lip en eigenlijk net iets te smal, ik heb teveel ruimte in het midden en ik moest die opstaande rand onder de bumper wegslijpen.. maargoed hij zit eronder en hij is erg dik, hopelijk word de auto morgen ook nog verlaagd en dan kom ik toch wel heeeeeel dichtbij de grond 
Ik heb de oude luchtfilterbak in z'n geheel verwijderd, alleen de snorkel heb ik laten zitten voor de handigheid.. ik heb een 70 graden plastic bocht tussen de lmm en het filter geplaast zodat deze naar onderen wijst. ik heb het deksel naast de radiateur weggehaald, die plastic kap en daar een grote trechter (van een saab 900 t8 :$) en een lange flexibele buis naar het luchtfilter geleid.. jongens wat een verschil, ik meet het vermogen telkens in wheelspin (halfords bandjes voorop dus tjah) en vooral onderin is dit supergoed te merken..
het geluid word lekker luid vanaf de 2000 en met een klein streepje gas enzovoort op snelweg blijft het toch nog aangenaam stil.. ik ben er echt ontzettend van te spreken dit luchtfilter

Ik heb de oude luchtfilterbak in z'n geheel verwijderd, alleen de snorkel heb ik laten zitten voor de handigheid.. ik heb een 70 graden plastic bocht tussen de lmm en het filter geplaast zodat deze naar onderen wijst. ik heb het deksel naast de radiateur weggehaald, die plastic kap en daar een grote trechter (van een saab 900 t8 :$) en een lange flexibele buis naar het luchtfilter geleid.. jongens wat een verschil, ik meet het vermogen telkens in wheelspin (halfords bandjes voorop dus tjah) en vooral onderin is dit supergoed te merken..
het geluid word lekker luid vanaf de 2000 en met een klein streepje gas enzovoort op snelweg blijft het toch nog aangenaam stil.. ik ben er echt ontzettend van te spreken dit luchtfilter
-
- 4th Gear member
Met 4cm verlaging en een bumperlip krijg je het wel moeilijk met drempels.
Heb die van mijn vorige week eraf gereden op een drempel.
Ik rijd nu zonder en bevalt eigenlijk wel, ik hoef niet meer schuin over de drempels hier
Hoe heb je die letters geverfd op je luchtinlaat spruitstuk, met een kwastje?
Ik rijd nu zonder en bevalt eigenlijk wel, ik hoef niet meer schuin over de drempels hier

Hoe heb je die letters geverfd op je luchtinlaat spruitstuk, met een kwastje?
Volvo 480 turbo 1993 Boosted project / daily / opknapper /
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
[quote="gvanminnen"]Met 4cm verlaging en een bumperlip krijg je het wel moeilijk met drempels.
Hoe heb je die letters geverfd op je luchtinlaat spruitstuk, met een kwastje?[/quote
hoi, ik heb nog geen ervaring met echt hoge drempels, maar tot nu toe gaat het nog, alleen gewoon iets minder onbenullig.. wel heb ik problemen over de brug op m'n werk te komen, en met greppels voor opritten enzo...
die letters zijn geverft met een kwastje inderdaad...
groet

Hoe heb je die letters geverfd op je luchtinlaat spruitstuk, met een kwastje?[/quote
hoi, ik heb nog geen ervaring met echt hoge drempels, maar tot nu toe gaat het nog, alleen gewoon iets minder onbenullig.. wel heb ik problemen over de brug op m'n werk te komen, en met greppels voor opritten enzo...
die letters zijn geverft met een kwastje inderdaad...
groet
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
AUTO IS TE KOOP
de auto is te koop, het optielijstje ziet er als volgt uit:
- mistlampen met schakelaar etc
- vr6 bumperlip
- pollux lichtmetalen velgen met vredestein 5 mm voor en vredestein 7 achter
- nieuwe stuurkogel
- nieuwe remblokken
- nieuwe apk (december)
- nieuw gespoten kofferbakspoiler
- intrax 4 cm verlagingsveren
- alpine speakers achter in de hoedenplank, pioneer in de deuren, sony hoofdradio radio/cd
- uitlaat sier stukje
- km stand 16xxxx
- sportluchtfilter
- motorruimte schoon en perfect afgewerkt
- nieuwe stappenmotor zit erbij als reserve
- achterlichten zijn waterdicht
- roest links achter weggewerkt, roest rechtsachter bijgewerkt, voor de volgende apk is er een vervangingsdeel bij
- mattenset
- alles functioneerd, 0 mankementen, geen olieverbruik,
vraagprijs: pb
de auto is te koop, het optielijstje ziet er als volgt uit:
- mistlampen met schakelaar etc
- vr6 bumperlip
- pollux lichtmetalen velgen met vredestein 5 mm voor en vredestein 7 achter
- nieuwe stuurkogel
- nieuwe remblokken
- nieuwe apk (december)
- nieuw gespoten kofferbakspoiler
- intrax 4 cm verlagingsveren
- alpine speakers achter in de hoedenplank, pioneer in de deuren, sony hoofdradio radio/cd
- uitlaat sier stukje
- km stand 16xxxx
- sportluchtfilter
- motorruimte schoon en perfect afgewerkt
- nieuwe stappenmotor zit erbij als reserve
- achterlichten zijn waterdicht
- roest links achter weggewerkt, roest rechtsachter bijgewerkt, voor de volgende apk is er een vervangingsdeel bij
- mattenset
- alles functioneerd, 0 mankementen, geen olieverbruik,
vraagprijs: pb