Is dat de reden van verkoop?
Dan toch nog maar eens kijken. Misschien staat ie ergens achter op het terrein dan.marcelV70R schreef:nou volgens de link staat hij er nog steeds hoor
Marcel
hoe weet jij wat ik voor mijn auto betaald heb??s3wage schreef:Ja idd zo,n nette auto met dat vermogen voor dat geld vind je nergens !
Hij is helderziendmarcelV70R schreef:hoe weet jij wat ik voor mijn auto betaald heb??s3wage schreef:Ja idd zo,n nette auto met dat vermogen voor dat geld vind je nergens !![]()
Marcel
geen idee!!!s3wage schreef:Wat denk je ?
Zou onberispelijk zijn, 76000 KM op de teller, 09/2006, donkergrijs, 18" velgen, full full option.JSS schreef:Opzich geen hele slechte prijs, zo op het eerste gezicht. Hangt beetje af van hoe hij erbij staat, maar kan een prima deal zijn. Denk wel dat de upgrade van classic naar PhaseII de moeite is.
Besteld, betaald, ontvangen en op de voorbumper prijkt hij al. Nu achter og. De sticker zit er al op. Wellicht dit weekend ook de achterkant.marcelV70R schreef:en, al besteld??jpwg001 schreef:Thanx,Oceanracer schreef: Via de Webshop van Volvo-Plaza.nl te bestellen.
ziet er gaaf uit. Beter dan een dealernaam.
jpwg001
Mods breakRippie V70 schreef:Volgens mij zijn er wat antwoorden verdwenen.......
Prachtige vergelijking, Ben.Ben schreef:Mods breakRippie V70 schreef:Volgens mij zijn er wat antwoorden verdwenen.......
Dat klopt, de onzin is er uitgefilterd.
« Rippie V70 » :Volgens mij zijn er wat antwoorden verdwenen.......
Mods break
Dat klopt, de onzin is er uitgefilterd.