Het viel me op dat het een zeer grote vestiging is en een mooi en modern gebouw met ruime parkeer gelegenheid op een hoogstwaarschijnlijk onder een tuinarchitect aangelegde parking ook een grote werkplaats en showroom(waarin ik natuurlijk in alle nieuwe modellen ff heb proefgezeten

Het klusje was zo gepiept en de sympathieke techneut nam ook nog rustig de tijd om wat vragen te beantwoorden plus men koplampen bij te stellen zonder dat in rekening te brengen :thumbleft:
Ook de werkplaats was trouwens heel schoon en opgeruimd wat op mij zeer proffesioneel overkwam !(evenals het personeel trouwens)
Toen ik vroeg of ik die upgrade ging merken aan het rijgedrag zij die dat je dat niet merkt,maar toch lijkt ie soepeler en fijner te rijden !

De kosten voor de upgrade waren in totaal E39,50 dus zeer redelijk vond ik(durf normaal niet naar de dealer vanwege de horror verhalen over belachelijk hoge prijzen en arrogant personeel maar nu kon ik niet anders..) maar dat was hier gelukkig niet ! :roll: (mischien omdat ik via via daar kwam dat weet ik niet)
Nou dat was mijn eerste persoonlijke ervaring met een volvo dealer en ik kan jammer genoeg geen negatieve ervaring melden omdat dat gewoon niet eerlijk zou zijn en omdat ik gewoon heel tevrede ben :?
Dit is hoogstwaarchijnlijk een grote uitzondering hoor maargoed het is wel de waarheid en soms word er toch ook een albino geboren