Al verschillende mogelijkheden geprobeerd maar hij blijft rechts achter lekken via het achterlicht.
Het schijnt een bekend verschijnsel te zijn bij dit type auto.
Wie weet de oplossing.
Alvast bedankt voor de reactie.
Groetjes Marco..
Lekkage Via Achterlichten S40.
- marcowiets
- 1st Gear member
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Ik zou toch eerst maar eens de hele lichtunit loshalen. Het zou nl. best kunnen dat er nogal wat prut achter is gaan ophopen, waardoor algenvorming een kans heeft gekregen. Daardoor kan de "loop"van het water van de achterklep e.d. weleens verstoord zijn.
Is de achterzijde wél schoon of helpt het niet, dan plan B:
aan de ACHTERZIJDE siliconenkit (doorzichtige) gebruiken op de plaatsen waar kans op vochtdoorslag is. Liefst in gesloten cirkeltjes rond de openingen van de lichtunit.
Is de achterzijde wél schoon of helpt het niet, dan plan B:
aan de ACHTERZIJDE siliconenkit (doorzichtige) gebruiken op de plaatsen waar kans op vochtdoorslag is. Liefst in gesloten cirkeltjes rond de openingen van de lichtunit.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.