Ik heb nu de gewone leds van autostyle gestoken in de V50 my2006
Alleen als het donker is zie je ze. En dan zijn die nog blauw.
Overdag zie je ze niet. Gewone halogeenlampjes zie je beter.
Kan ik aan mijn 'onervarendheid' toeschrijven.
Dit weekend terug naar de dealer voor iets ander.
Led verlichting
- teigetje240
- 2nd Gear member
- Contacteer:
-
- 2nd Gear member
ziet er goed uit schrijf hem erbij op me lijste
ford focus wagon 2.0 rally .18inch,verlaagd,57i-kit,parrot 9200i,chiptuning,ST spoiler pakket,ST voorremmen,onboard camera.
(C30 is verkocht ivm dat de kinderwagen wel paste maar de rest wat mee moet niet)
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
(C30 is verkocht ivm dat de kinderwagen wel paste maar de rest wat mee moet niet)
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
De voorste knipperlichten zijn ook aan vervanging toe vind ik.
Als je overal (spiegels + achter) de knipperlichten veranderd, moeten ze voorin er ook maar aan geloven.
Ik heb een setje gevonden met 19 oranje leds, dan zal ik ook de achteruitrijverlichting meepakken (20 leds, zoals hier al eens aangegeven is).
Ik denk dat ik voor de mistlampen ook gewoon een Pilot Xenon set erin steek, iets anders heb ik nog niet gevonden.
Je kan er wel leds inzetten, maar daar is het lichtbeeld en opbrengst weer nul-komma-nul van, dat ben ik dus niet van plan.
Als je overal (spiegels + achter) de knipperlichten veranderd, moeten ze voorin er ook maar aan geloven.
Ik heb een setje gevonden met 19 oranje leds, dan zal ik ook de achteruitrijverlichting meepakken (20 leds, zoals hier al eens aangegeven is).
Ik denk dat ik voor de mistlampen ook gewoon een Pilot Xenon set erin steek, iets anders heb ik nog niet gevonden.
Je kan er wel leds inzetten, maar daar is het lichtbeeld en opbrengst weer nul-komma-nul van, dat ben ik dus niet van plan.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
- Karizma
- 3rd Gear member
Vandaag ook mijn eerste Led lampjes gekocht. Voor mijn kentekenverlichting.
Ik moet ze wel bijna helemaal weg draaien anders bekom ik al snel en "fast & furious" look, ook leuk, maar niet voor mij.
Is dit normaal of zijn de lampjes die ik heb te "sterk" ?
Zijn er mensen met gewone halogeen lampen vooraan die hun standlichtjes ook in een led variant veranderd hebben ?
Nu zijn de standlichtjes nog geler dan de dimlichten, maar met led zullen ze mischien te wit zijn ?
Ik moet ze wel bijna helemaal weg draaien anders bekom ik al snel en "fast & furious" look, ook leuk, maar niet voor mij.
Zijn er mensen met gewone halogeen lampen vooraan die hun standlichtjes ook in een led variant veranderd hebben ?
Nu zijn de standlichtjes nog geler dan de dimlichten, maar met led zullen ze mischien te wit zijn ?
C30 1.6D Kinetic
V60 D3 Summum
V60 D3 Summum
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
Ik heb de kentekenverlichting ook aangepast en ook ik moest ze iets wegdraaien.Karizma schreef:Vandaag ook mijn eerste Led lampjes gekocht. Voor mijn kentekenverlichting.
De straat achter de auto was opeens ook aardig verlicht ....

Maar iets wegdraaien en je hebt er helemaal geen last meer van.
Ik heb zowel de stads- en dimlichten veranderd.
Als eerste de stadslichten met ledjes en dat gaf een mooie heldere gloed, maar inderdaad zijn ze dan iets 'witter' als je dimlichten.
Nu heb ik er ook Xenon dimlichten ingezet en dan past het weer mooi bij elkaar.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
- kmser
- 4th Gear member
Mijn standlichten zijn enkele maanden geleden aangepast, paste beter bij het kleur van de lichten en de wagen. Een onhandig persoon als ik had er 45 min voor nodig.
V50 2.0D kinetic MY05 - Flint grey metallic - 16"; ??
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac