We zijn weer een jaar verder dus behandel ik hem even helemaal voor je (de kap dan

hahaha en jij wou zeggen dat je al ruim een jaar met een half gepoetste kap rond reed!Hans schreef:Vergeet niet Steve dat je bij mij nog een halve motorkap te poetsen hebt hé
LOL, die had ik wel verwacht. Maar ik ben lui en Steve verkoopt niet voor niets machines, dus dat wordt thermokleding. Nog even verlengsnoertje meenemen of zijn die er al genoeg?volvofreak65 schreef:als je poetst word je vanzelf ook wel weer warm
asta schreef:hahaha en jij wou zeggen dat je al ruim een jaar met een half gepoetste kap rond reed!Hans schreef:Vergeet niet Steve dat je bij mij nog een halve motorkap te poetsen hebt hé
Tssss..... een beetje sponsor laat zich hierdoor niet weerhouden of misschien inruilen voor een volvo? :roll:Prodetailing schreef:Lijkt me gezellig Ben om je eens te ontmoeten.
Stickers is helaas aan mij niet besteed want een eland sticker op een Peugeot is geen gezicht
We willen wel helpen zoeken, geheid vinden we een goede plek. :twisted:Prodetailing schreef:Heren heren mijn excuses
Ik zal eens kijken tussen alle andere stickers of er nog een plekje is om de volvo forum sticker kwijt te kunnen.
Ik had het idee om er 1 aan de binnenkant van de wielkast te plakken maar daar ziet niemand het.
We plakken heel zijn wagen vol en als hij er dan eentje ziet zitten die wel mooi staat, krabbelt hij de rest er maar af !!Max schreef: We willen wel helpen zoeken, geheid vinden we een goede plek. :twisted:
*PROEST*Ben schreef:Da's niet erg, als je auto er maar staat