sinds 26-02-2010 heb ik mijn Volvo S702.5 20v ik was er goed tevrede over er was niks mis mee, maar ik wou nu wel wat anders en graag een automaat daarom heb ik hem ingeruild voor een S80 2.9 6cil automaat en die rijdt ook heerlijk.

Back to the future ? 2009 bedoeld je ? In ieder geval is de S80 2.9 een ideale reisauto. Veel plezier ermeesinds 26-02-2010 heb ik mijn Volvo S702.5 20v
Valt best mee hoor. Ik heb een T6 op LPi en rijd gemiddeld 1 op 8. Op benzine zelfs 1 op 10. Inderdaad geen wonder van zuinigheid, maar zeer zeker ook niet zo drankorgel als jij impliceert, zeker niet voor een 6 cylinder in dit formaat auto.HansEindhovenV70 schreef:Ik ben erg benieuwd of je straks ook nog tevreden bent....dit type 2.9 motor zorgt er wel voor dat je letterlijk een draaikolk in je benzine tank hebt....
Lachen :rr:Henny54 schreef:Wat is dat toch voor een gezwam, over benzineverbruik ? Koop dan een smart en geniet van die luxe.:-x
Ach... Je hoort mij verder niet klagen hoor. Ik rij maar zo'n 8000 km per jaar met de S80 dus dan valt het wel mee met het verbruik.Henny54 schreef:Wat is dat toch voor een gezwam, over benzineverbruik ? Koop dan een smart en geniet van die luxe.:-x
Sluit ik me helemaal bij aan. Altijd dat geouwehoer over het verbruik. Ik mag toch aannamen als imand een andere auto koopt, hij of zij zich van te voren in het gewenste model/type heeft verdiept, dus ook in het brandstofverbruik! Dat kan achteraf dus nooit als een verrassing aankomen.Henny54 schreef:Wat is dat toch voor een gezwam, over benzineverbruik ? Koop dan een smart en geniet van die luxe.:-x
Dus 'grapjes' maken over verbruik mag, stellen dat het een grootverbruiker is zonder komische noot is 'geouwehoer'...?syswichers schreef: @Simons70: Heel veel geluk en plezier er mee! Ps; Een grootverbruiker is altijd leuk voor de zegeltjes