17inch velgen
-
- 2nd Gear member
hallo ik wil 17inch velgen onder mijn 440 zetten ipv 16inch heeft iemand hier ervaring mee ivm aanlopen enz
ford focus wagon 2.0 rally .18inch,verlaagd,57i-kit,parrot 9200i,chiptuning,ST spoiler pakket,ST voorremmen,onboard camera.
(C30 is verkocht ivm dat de kinderwagen wel paste maar de rest wat mee moet niet)
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
(C30 is verkocht ivm dat de kinderwagen wel paste maar de rest wat mee moet niet)
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
- hofmeijer
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Nee sorry geen ervaring mee.
Ik heb de standaard 15 inch(dacht ik) er nog gewoon onder zitten.
Anders moet je even een volvo dealer in de buurt bellen, die weten het wel denk ik.
Veel succes ermee, en wel foto's plaatsen!!
Ik heb de standaard 15 inch(dacht ik) er nog gewoon onder zitten.
Anders moet je even een volvo dealer in de buurt bellen, die weten het wel denk ik.
Veel succes ermee, en wel foto's plaatsen!!
Ik google nooit, men vrouw weet het tog beter
Volvo 1.8i automatic fleet pacific blue
Er staan weer nieuwe foto's op de www
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
std was 14"
Volvo for life
- hofmeijer
- 3rd Gear member
- Contacteer:
O ok zie ik weet het zelf niet, maar het waren wel lichtmetalen velgen.
Zou maar zo kunnen dat het 14 is.
Ik zal zo is kijken moet toch zo weg met de Volvo.
Zou maar zo kunnen dat het 14 is.
Ik zal zo is kijken moet toch zo weg met de Volvo.
- hofmeijer
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ja die oude Vento van me daar zaten ze ook niet onder.
Wou nog van de Audi A 8 velgen eronder zetten maar ja dat kon het blok niet meer hebben.
Jammer.....
Wou nog van de Audi A 8 velgen eronder zetten maar ja dat kon het blok niet meer hebben.
Jammer.....
- SchoutenCC
- 5th Gear member
Standaard was 14" indien staal. Voor lichtmetaal is zowel 14" als 15" geleverd (15" vooral in de latere jaren na de facelift.) Hangt van je velgtype af of deze 14" of 15" is.
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)
-
- 1st Gear member
volgens mij vroeg de topicstarter niet na of je er geen ervaring mee had of dat je standaard velgjes eronder hebt.....
Ik heb er ook 16inch onder, en volgens mij komt het meer op de breedte van de band met velg.... mijn 205/45/16'' past perfect en omtrek 185,64 cm en de hoogte 59,09cm
als je 17 inch zou nemen maar geen maat breder gaat dan komt je ongeveer uit op 205/40/17'' is de omtrek 187.18cm en de hoogte 59.58cm...
kijk hier maar http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm
Dus mijn verstand zegt: als de auto niet echt verlaagd is en de velg en band breedte blijft het zelfde, in combinatie met een iets dunnere (lees minder hoog) band dan moet het goed gaan....
grtzzzz
Ik heb er ook 16inch onder, en volgens mij komt het meer op de breedte van de band met velg.... mijn 205/45/16'' past perfect en omtrek 185,64 cm en de hoogte 59,09cm
als je 17 inch zou nemen maar geen maat breder gaat dan komt je ongeveer uit op 205/40/17'' is de omtrek 187.18cm en de hoogte 59.58cm...
kijk hier maar http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm
Dus mijn verstand zegt: als de auto niet echt verlaagd is en de velg en band breedte blijft het zelfde, in combinatie met een iets dunnere (lees minder hoog) band dan moet het goed gaan....
grtzzzz
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
-
- 2nd Gear member
BooMBooM, bedankt voor je reactie . ik ga ze er vanavond onderzetten en dan maar gewoon ff een weekkie proefrijden , mijn 440 is "nog'niet verlaagd . denk dat ik er 215 40 of 205 40 bandjes omdraai ik hou jullie op de hoogte .
ford focus wagon 2.0 rally .18inch,verlaagd,57i-kit,parrot 9200i,chiptuning,ST spoiler pakket,ST voorremmen,onboard camera.
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
-
- 4th Gear member
215 zou ik niet doen. Voor lukt het waarschijnlijk wel, maar achter niet.
Ik heb 205-50-15 en die slepen achter aan met inveren. Mijn auto is wel verlaagd, maar het ligt natuurlijk ook aan de velg. Op de ET waarde letten!
Ik heb 205-50-15 en die slepen achter aan met inveren. Mijn auto is wel verlaagd, maar het ligt natuurlijk ook aan de velg. Op de ET waarde letten!
Volvo 480 turbo 1993 Boosted project / daily / opknapper /
-
- 1st Gear member
Oja dat was ik ff vergeten hahaha ik wist dat ik iets was vergeten te vertellen... de ET waarde is natuurlijk ook heel belangrijk...
succes ermee.... en hou ons op de hoogte ik heb ook nog ergens een set 17inch die ik kan overnemen.... lijkt op de 850 pegasus velgen.... dus ik hou je topic in de gaten...
succes ermee.... en hou ons op de hoogte ik heb ook nog ergens een set 17inch die ik kan overnemen.... lijkt op de 850 pegasus velgen.... dus ik hou je topic in de gaten...
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
- Blade
- 5th Gear member
- Contacteer:
Ik heb 7J 17'' velgies eronder. Loopt nu nergens meer aan. ET waarde is 40 (origineel 37) en er liggen 205/40 17 bandjes omheen (nokian's).
rijdt formidabel op de snelweg.. In de stad is het niet zo tof. En mits je auto niet verlaagd is, vind ik het persoonlijk spuuglelijk staan zulke grote velgen.
rijdt formidabel op de snelweg.. In de stad is het niet zo tof. En mits je auto niet verlaagd is, vind ik het persoonlijk spuuglelijk staan zulke grote velgen.
-
- 2nd Gear member
nou zit eronder 7 j 17inch met 205/40 bandjes van toyo t1r . Meteen de auto verlaagd 40mm, wielranden achter om gevouwen en hogere bumpstopts gemonteerd. en het rijd goed en loopt niet aan ik zal foto's maken en ze erop zetten gr
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line