Hallo, als ik zo de inhoud van de forumberichten bekijk dan is het enige praktisch haalbare alternatief voor een defecte of slecht functionerende RTI 6CD wisselaar het aanschaffen van een ruilunit. Is er iemand die deze dingen repareert? je zou zeggen dat als deze units zoveel problemen opleveren dat er ook iemand is die weet wat er mis is en hoe dit te herstellen.
Kan iemand me verder helpen? Ik ben het gebruik van een Tom tom in mijn klasse V70 een beetje zat, ik wil gewoon lekker gebruik kunnen maken van mijn ingebouwde RTI systeem....
HELP!!
RTI cd wisselaar repareren?
-
- 3rd Gear member
Nog twee mogelijkheden :
www.verotronics.nl Eindhoven
www.ets1.nl Oosterhout ( NBR )
succes met de reparatie Hans
www.verotronics.nl Eindhoven
www.ets1.nl Oosterhout ( NBR )
succes met de reparatie Hans
- Welles
- 5th Gear member
Eehm, in het andere topic van Tknee (waar dit berichtje zo uit geknipt en geplakt lijkt) heeft Bob van Volvotech al prima gereageerd. Het lijkt me niet nodig dit nog eens in een nieuw topic dunnetjes te gaan over doen...
S40 1.8 | 1997
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]