Als ik zo af en toe eens in een van de uitleenauto's van het bedrijf rijd (4 440's ) of in de Volvo (740) van een vriend van mij rijd voel ik me natuurlijk top en beetje king of the road
Ik zwaai dan altijd enthousiast naar andere Volvo rijders maar ik krijg maar weinig reactie....jammer dat dit onder Volvo rijders niet zo leeft (althans zo ervaar ik het)...maar misschien kunnen wij als Volvo-forummers het goede voorbeeld geven??
sja, veel mensen (volvo-rijders dus) zwaaien niet, of kijken je aan van "ken ik jou?" ook andere 940 rijders, in mijn geval, zwaaien niet vaak. vaak is t zo, hoe ouder en unieker de auto, hoe meer zwaaiers.
Alleen als ik in mijn 480 rij en een P1800 of mede 480 zie krijg ik de zwaaiers/knippers mee. Ik heb het opgegeven om in mijn V40 te groeten
Daar zijn er gewoon teveel van.
De meeste P444/P544 of 120/130 rijders vinden een 480 te jong of geen VOLVO.
Maar die groeten elkaar dan weer wel.
Ik ben bang dat de meeste Volvo rijders van die typisch lease-rijders zijn die helemaal niet zo'n feeling hebben met volvo, maar gewoon een grote auto willen rijden.
ik ben toch echt niet van plan om naar mede volvisten te gaan zwaaien, er zijn er veel te veel van. Verder ben ik geen typische leaserijder en vindt ik de opmerking van Barracuda_82 wel erg generaliserend. Dan daarbij: na 20 jaar Volvo heb ik nu een lease peugeot naast mijn privé S80. Verandering van spijs doet eten zullen we maar zeggen.
in een Amazon is het regelmatig zwaaien of even knipperen, niet alleen naar andere oudere volvo's, maar naar al het 50er-60-er jaren spul; in modernere auto's niet meer, is ook niet zo bijzonder meer;
het wordt pas echt leuk als ik in mijn 48er Dodge de weg op ga: één groot zwaaimoment, kom in die vijfeneenhalvemeter vrolijk gekleurd Detroit Iron niet meer aan sturen toe...
alettesmeekens schreef:Als ik zo af en toe eens in een van de uitleenauto's van het bedrijf rijd (4 440's ) of in de Volvo (740) van een vriend van mij rijd voel ik me natuurlijk top en beetje king of the road
Ik zwaai dan altijd enthousiast naar andere Volvo rijders maar ik krijg maar weinig reactie....jammer dat dit onder Volvo rijders niet zo leeft (althans zo ervaar ik het)...maar misschien kunnen wij als Volvo-forummers het goede voorbeeld geven??
en zijn er ook stickers net als van het 850forum?
Moet je bij ons in Lapland doen! Dan blijf je Er rijden zo veel Volvo's. Dan krijg je echt lame arme. En na een week Zwaaien ze ook teruch want je valt wel op met die geele plaat op je auto!!!! Ze zullen wel denken die Nederlanders :scratch:
ja het zal er wel aan liggen dat er zoveel Volvo's rondrijden!!
Als ik straks hopelijk een 480 heb kunnen kopen dan ga ik natuurlijk wel naar andere 480-ers zwaaien...die zie je niet zoveel dus zullen wel terugzwaaien.
als ik meerijd in de katterug zwaaien er inderdaad ook veel meer mensen
Als ik een volvo in de buurt van een motor zie neem ik meestal gas terug. Ik asocieer dat meestal met blik op de weg, en daar wil ik liever niet in komen haha.