Edwin weet je al prijzen toevallig van het stamppot buffet ?
Vanmiddag ben ik druk geweest met alle bestellingen van hier en alles staat klaar tot nu toe

Morgenavond vast de bus inpakken dan hoef ik dat vrijdag nacht niet meer te doen

:twisted: :twisted: ik ken ook zo'n verhaal, maar dan met een Micra :twisted: :twisted:Ben schreef:"Ik kan zaterdag toch wel de Volvo hebben he!?"
Nou nee, want ik ben weg.
"Dus ik moet met de Matiz?"
Prodetailing schreef:Ik ken een verhaal van iemand die gaat schaatsen op natuurijs.
Maar vanwege de sneeuw op het ijs word het afgelast
Ben schreef:"Ik kan zaterdag toch wel de Volvo hebben he!?"
Goh ...........Max schreef::twisted: :twisted: ik ken ook zo'n verhaal, maar dan met een Micra :twisted: :twisted:Ben schreef:"Ik kan zaterdag toch wel de Volvo hebben he!?"
Kan ik morgen niet komen proef eten ?volvofreak65 schreef:De volgende stamppotten zullen aanwezig zijn : wortel/ui, zuurkool, boerenkool en daar heb ik bij.... speklappen (mager) , gemarineerde spareribs en hachee en natuurlijk vandaag nog gemaakte rookworst.
@Steve de prijs van het buffet zal zijn € 7,50 .
Edwin
Dit klinkt wel heel bekend, dacht even dat mijn vrouw hier ook op het forum zat ... maar het was toch "Ben" ... was dat even schrikken :roll:Ben schreef:"Ik kan zaterdag toch wel de Volvo hebben he!?"
En ik maar denken dat ik hier de carnavals explosie ga ontvluchten.Ben schreef:Even wat anders,
Ik raak toch niet verstrikt in een of andere lokale carnavalsoptocht he :evil: