Zopas even een aantal punten nagekeken bij mijn 460 G3.
Alles werkt zoals het hoort, alleen ben ik er nu achter gekomen dat de claxon niets meer doet. Ik heb de zekering reeds nagekeken, maar die is nog goed.
Daar ik straks nog weg moet, heb ik weinig tijd om alles na te lopen en uit te zoeken, vandaar hier de vraag: waar zit de claxon van mijn 460 1.8 g3 uit 1995? Ik hoop snel antwoord te krijgen, dan kan ik hem snel nakijken en evt maken.
waar zit de claxon?
- rene en erica
- 4th Gear member
haal de plastik beschermplaat onder je motor er af en je ziet ze zitten.kan haast niet missen.
groet'n uut grunn
- dr hilus
- 2nd Gear member
De claxon zit inderdaad onderin de motorruimte, zo'n beetje achter de voorbumper. Daar heeft 'ie nogal te lijden van vocht en modder, dus hij zou zomaar kapot kunnen zijn. Loop ook even de bedrading na: bij mijn auto was de draad naar de claxon toe ergens over een stuk staal heen doorgeschuurd.
- Minimaniac
- 2nd Gear member
Ik ga er van uit dat de draad in ieder geval nog niet helemaal door is, dan was de zekering er eerst wel uitgegaan.
Ik zal morgen de auto even op de bokjes zetten met de voorwielen en kijken wat er aan mankeert. In ieder geval alvast bedankt voor de snelle reacties.
Ik zal morgen de auto even op de bokjes zetten met de voorwielen en kijken wat er aan mankeert. In ieder geval alvast bedankt voor de snelle reacties.
- rene en erica
- 4th Gear member
vaak is het zo zoals dr hilus al zegt hierboven:vaak zijn ze gewoon verrot door vocht en troep.ik heb ook 2x gehad dat de draadjes in het stuur los zaten,dus het deel waar je op duwt als je wilt toeteren.maar ik zou eerst een achter je bumper kijken.succes.
groet'n uut grunn