Kan je nagaan bij een stage 3
Die moet de brandweer dan het nakijken geven!
Maar het blijft 7 seconden naar de 100 bij stage 1.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege. (2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
RoelsT5 schreef:Dus jij bent wel zo'n petjes racer?
Kijk naar Ireentje haar avatar en je ziet dat ze zelf ook een petje op heeft :queen:
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege. (2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Ik ben gewoon altijd als eerste en snelste weg
Ben niet zo iemand die steeds gas geeft voor een stoplicht of de auto steeds een stukje naar voren laat rollen. Maar vind snel optrekken en hard rijden heerlijk.
Gaat nu eenmaal vanzelf in mijn auto
Irene.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Gefeliciteerd met je nieuwe auto V50T5! Mooie uitvoering heb je; ik heb er wel spijt van dat ik geen spoiler heb achter, dat maakt 'm wel af. Ik lees gezellig mee met jullie afspreek-berichten. Als jullie ooit tot overeenstemming komen en het is bij mij in de buurt is, dan kom ik ook wel even buurten. (moet ik weer een paar uur in de weer om het ingebrande remslijpsel van de velgen te poetsen )