Ik hoop ook echt dat hij naar een liefhebber gaat, maar zie die maar eens te vinden

Ik doe de auto weg om 2 redenen: Ik wil groter, en wat anders.
Voor een fris ogende, Nederlandse CY met redelijk bekende historie is dit geen gekke prijs hoor. Denk niet dat je een "echte" voor minder gaat vinden, zeker niet in CY. Voor een goed onderhouden en netjes bereden auto maakt de km-stand niets uit.Poika schreef:Moet je die ook te koop zetten![]()
maar die CY is toch best aan de prijs hoor. Best wel hoge km-stand, en ik lees nergens dat er een nieuwe bak onder zit.. Met 3 ton is het wel over met zon bakkie, zeker met tuning.
Die ik op het oog had, was wel een ander kleurtje maar dezelfde opties, minder km's en een stuk goedkoper ( en qua interieur mooier, en dat is belangrijker)
Dat je dat durft te zeggen na het nieuws van de afgelopen weken :twisted:Poika schreef:Dat weet ik nog niet. Vind volvo niet zo betrouwbaar, en degelijk. Toyota daarintegen wel.
Geen helaas zeggen, de 440 en 850 lijken best er veel op elkaar vind ik alleen met de 850 heb je echt meer volvo etc. gewoon alles meer wat een 440 net niet heeft.Poika schreef:
het 400 tijdperk is dus helaas over.. Maar krijg er wel een meer echte auto voor terug![]()