Nieuwe ronde nieuwe kansen; Dus een mooie V70 2.4d (RICA 200PK) van sept 2007 gekocht met RTI (pffffft kaarten 2007, TOMTOM is gemakkelijker te upgraden
Mooi, maar niet meer van deze tijd, een 6CD wisselaar!!. ook niet van 2007 overigens want toen kocht ik mijn DVD-alles in 1 geval.
Er zit wel een Volvo iPod aansluiting, maar die werkt niet echt handig. Ziet 1 lange rij (geen folders) nummers op "CD1" en gaat maar tot 99 nummers. Geen info in schermpje etc. Aux ook leuk, maar niet handig te bedienen.
Ik heb de afgelopen dagen heeeeel veel over iMIV gelezen, ziet er leuk uit, maar eer dat ik heb wat ik wil ben ik vele honderden euros kwijt.
Ik wil:
- Geen ipod, want die zou ik toch alleen maar in de auto gebruiken, dus zonde van het geld.
- Geen 1DIN ding inbouwen, want dat ziet niet uit in deze mooie auto.
- MP3's op een USB stick of vanaf DVD willen afspelen.
- Een extra LCD scherm aansluiten (voor mijn dochter achterin, want dat is ze gewend (verwend) uit de V40).
- Kunnen navigeren (via RTI, die update komt er wel) EN DVD's kijken/luisteren.
Ik had graag (optioneel dus)
- Bluetooth
Ultieme oplossing [color=#0000FF]Bluepower BLP840[/color]
Klein probleem, bestaat niet (tenminste, een nieuwe, minder problemen hebbende versie)
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=27435
Enige andere alernatief iMIV spullen, maar wil ik aan mijn eisen voldoen moet ik minstens de DVD wisselaar inbouwen, het standaardkassie erbij, splitterkabel?? (omdat ik extra LCD wil, niet zeker) en wat nog meer??
En dan heb ik nog geen bluetooth: losse parrot inbouwen? ook niet mooi.
Niet zo mooi als de bluepower.
Of mis ik iets? klopt mijn iMIV lijst ?
Sorry voor het wellicht onsamenhangende verhaal, maar dat geeft een impressie wat er allemaal door mijn hoofd spookt w.b. audio/video/navi/telefoon hahaha