iksee90 schreef:En het dan vervolgens door de toilet spoelen. :-xDaneel schreef:Dat lijkt me voor het milieu juist een hele verbetering. .
Vorig jaar carterventilatie laten vervangen bij de dealer,Toen ging de carterventilatie zo de vuilnisbak in.
iksee90 schreef:En het dan vervolgens door de toilet spoelen. :-xDaneel schreef:Dat lijkt me voor het milieu juist een hele verbetering. .
Bedrijfsafval :twisted:volvo c70 t5 schreef:iksee90 schreef:En het dan vervolgens door de toilet spoelen. :-xDaneel schreef:Dat lijkt me voor het milieu juist een hele verbetering. .
Vorig jaar carterventilatie laten vervangen bij de dealer,Toen ging de carterventilatie zo de vuilnisbak in.
voorbeelden van?gelebanaan schreef:Zo'n pot werkt gewoon goed.
Je sluit hem gewoon tussen de slang aan die naar je luchtfilter loopt.
De zwaren rommel blijft in de pot zitten en de dampen komen wel terug in je luchtinlaat. ( ook niet helemaal optimaal) je kan ze ook kopen met een Klein luchtfilterje er boven op dan stuur hij helemaal niets terug. Blijft je inlaat helemaal schoon en koud. Alleen gaat het wel stinken onder de kap.
aangezien ik met stage 0 ga beginnen lijkt me het wel interessant om hier een antwoord opte krijgen, dus haal ik dit topic nog eens van onder het stofGekkeBelg schreef:wordt dat vermeld (op het factuur) dat ze dat gedaan hebben? Mijn R heeft net zen onderhoud van 180d km gehad, maar staat nergens vermeld dat ze dat gedaan hebben.