Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover. Samen met mijn zwager ben ik NM-parts in Noordwijkerhout geweest. Voor we daar aan kwamen moeten we eerst nog over de ijsbanen van noord-nederland rijden. Pfff wat was het slecht weer en een hoop auto's in de vangrail of sloot. Na wat zoeken kwamen we bij de garage van Nick aan. Een kleine garage in het centrum van Noordwijkerhout. Nick was op dat moment nog met een mercedes SL bezig die een nieuwe uitlaat kreeg dus we moesten even wachten. Goed moment dus om naar het werk te kijken en daarbij viel meteen zijn passie op. Het moet echt net zo en niet anders. Dus dat stond me meteen wel aan. Na een broodje te hebben genuttigd in het centrum was de Volvo aan de beurt. Ik laat jullie allemaal lekker kijken, want foto's zeggen jullie vast veel meer!
Bij aankomst
Op de brug
De demper links en rechts
De bumper aanpassen
nieuwe bochten en sierstukken
Dan de andere kant! meteen problemen! Er zat nar het openen van de demper demperwol voor de uitgang. Dat hebben we laten zitten en met een gaasje afgedicht. Weet iemand of je dat zou kunnen verwijderen of is de demper van binnen toch anders als van de T5?!
Dan toch uiteindelijk een heel mooi eindresultaat kunnen bepalen door de kunsten van NM-parts
Bedankt.