hmmm, voor beide is wat te zeggen op 'n rode auto... :roll:
Ik ben niet zo'n fan van tierelatijntjes op mijn auto, wat ik mooi vind is een belediging voor een ander, dat snap ik ook wel !!V50_2.0D schreef:@Maurits: De geheel kale grill vind ik persoonlijk iets minder, maar dat komt puur door het gebrek aan een logo o.i.d. De keuze voor volledig zwart snap ik zeker!
doe ik mee, ik vind zwart ook mooierV50_2.0D schreef:Ok, dan maken wij de keuze voor jeEdwinR schreef:hmmm, voor beide is wat te zeggen op 'n rode auto... :roll:
Zwart
Iets minder dan een jaar en heb er niet echt m'n best voor gedaan. Ga van de zomer de grill demonteren, schuren, gronden en lakken. Nu zit er 1 verflaagje op. Gaat op zich goed maar wil t nu eenmaal hebben zoals t hoort.kawaman schreef:Ik heb er juist voor gekozen om de chromen omlijsting intact te laten omdat ik het een mooi contrast vindt met de rest van de auto, en het blijft een Volvo, wat bij geheel zwarte en/of logo-loze grill niet altijd even duidelijk is.(geldt niet alleen voor Volvo)
@Wolfs; Rij je er al lang mee?
Misschien over een tijdje een "gedeeltelijk zwarte-grill" meeting?
kawaman schreef:Je kan je grill ook in de kleur van de auto spuiten.
Dus blauwe auto ,blauwe grill.
Heb ik ook gedaan, maar ja, ik heb een zwarte auto :drinking:
't rood was niet serieus bedoeld hoorV50_2.0D schreef:Als ik dat rood zo zie, zou ik toch voor zwart gaan Edwin.
Ik ga zelf eens kijken wat mooier is: echt zwart of donkergrijs. Donkergrijs past misschien wat beter bij de koplampen en de bumpergrille.
Als ik mijn grille grijs spuit is ie ook hetzelfde kleur als de auto. Doet me denken aan een Porsche Cayenne S die ik vanmiddag zag rijden. Kleur was soort van donkerpaars-achtig, velgen in hetzelfde kleur met een chrome randje. Was echt geen zicht vond ik :pEdwinR schreef:'t rood was niet serieus bedoeld hoorV50_2.0D schreef:Als ik dat rood zo zie, zou ik toch voor zwart gaan Edwin.
Ik ga zelf eens kijken wat mooier is: echt zwart of donkergrijs. Donkergrijs past misschien wat beter bij de koplampen en de bumpergrille.![]()
zwart of donker antraciet lijkt mij het mooist.
Dan kun je nog mat of hoogglans kiezen, mat is wat kunststof-achtig, hoogglans wat chiquer.