nieuwedaf V70 schreef:Euuuh, de vraag was alleen of iemand weet of deze ergens te koop zijn voor de prijs zoals vorigjaar op dit forum is geschreven?( wel origineel!!!)
Maar met alle reactie's ben ik ook heel blij omdat ik nu weet hoe ik ze moet vast zetten daarvoor mijn grote dank.
Sorry Nieuwedaf,
Soms komt van het één het ander... Wat de normale prijs is durf ik niet te zeggen, maar ze komen echt al jaren achtereen in de actie bij de dealer, dus als ik jou was zou ik dat moment weer even afwachten.
nieuwedaf V70 schreef:Euuuh, de vraag was alleen of iemand weet of deze ergens te koop zijn voor de prijs zoals vorigjaar op dit forum is geschreven?( wel origineel!!!)
Maar met alle reactie's ben ik ook heel blij omdat ik nu weet hoe ik ze moet vast zetten daarvoor mijn grote dank.
Je hebt helemaal gelijk, misschien was mijn eerste reactie ook niet waar jij op zat te wachten. Maar zoals je zelf al zei; we weten nu hoe we een en ander vast moeten zetten...
Groetjes, Knurfie.
Na een afdwaling weer terug...
Ik heb ze afgelopen zomer gekocht (juli geloof ik) en toen waren ze de helft van de prijs bij de Beemd in Veldhoven. Dus rond die koers gok ik dat ze dit jaar ook weer in de aanbieding komen. Wellicht wist je al dat er ook cassettes zijn die je in je achterdeur monteert en waar een oprolbaar scherm inzit. Dat is een permanente oplossing. Maar wel duurder.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl. 2001 V70 2.4T , The Swedish King.
knurfie schreef:
Oceanracer, als ik het goed begrijp, dienen de kofferbak zijruiten met plakkertjes vast te zitten. Dat is inderdaad bij mij niet het geval, en dan te bedenken dat de chef werkplaats monteur er zelf bij was.....Maar goed we zullen eens kijken of de hierbovengenoemde tie-raps een oplossing bieden. Groetjes, Knurfie
ps. ik blijf erbij dat volvo de blind voor de achterruit beter passend had moeten maken.
Correct. Die plakkertjes komen op de ruit, de sunblinds komen daar tegenaan en de klemmetjes buig je vervolgens om de sunblinds heen. Echt te simpel voor woorden.
Voor wat betreft de pasvorm voor die van de achterklep ben ik het met je eens dat het ook anders had gekund.
jpwg001 schreef:Na een afdwaling weer terug...
Ik heb ze afgelopen zomer gekocht (juli geloof ik) en toen waren ze de helft van de prijs bij de Beemd in Veldhoven. Dus rond die koers gok ik dat ze dit jaar ook weer in de aanbieding komen. Wellicht wist je al dat er ook cassettes zijn die je in je achterdeur monteert en waar een oprolbaar scherm inzit. Dat is een permanente oplossing. Maar wel duurder.
Naast het feit dat ze duurder zijn, passen ze ook nog eens niet goed! Die oprolbare kieren namelijk aan zowel de linker- als de rechterkant van het doek.
jpwg001 schreef:Na een afdwaling weer terug...
Naast het feit dat ze duurder zijn, passen ze ook nog eens niet goed! Die oprolbare kieren namelijk aan zowel de linker- als de rechterkant van het doek.
Oceanracer, dat klopt, ik heb ze zelf ook gehad en deze suiten de ramen niet geheel af. Ik had een haakje kapot van de linker en wilde hiervoor een nieuwe bestellen. Tja, en dan kom je bij volvo en kun je ze alleen per paar bestellen.... Op dat moment lagen de sunblinds in de aanbieding en heb deze gekocht.
Groetjes, Knurfie.
Ik heb ze er nu een jaar inzitten en ze zijn er nog nooit uitgevallen. De pasvorm voor het achterraam kan inderdaad beter maar het stoort me niet. Ik vind het chique staan en ze zijn effectief.