Hoi allemaal.
Ik heb een Volvo S40 met een S-E HCB-300 ingebouwd. Deze heeft een jaar lang naar behoren gewerkt, maar twee weken geleden ging dat apparaat opeens niet meer aan. Ik kan maar 2 redenen bedenken. Eerste is dat het stroomkabeltje losgeraakt is en tweede is dat de box kapot is.
Iemand suggesties?
Ik wil nu dus even naar de box kijken, maar voor ik het doe wil ik toch hier even vragen hoe ik het beste de klep aan de bestuurderszijde loshaal (want daar is de box vastgezet).
Alvast bedankt.
Carkit geen stroom of kapot?
-
- 3rd Gear member
Heb je de zekeringen al gecontroleerd?
Misschien is de massa wel los geraakt of de aansluiting gaan roesten, kabelbreuk enz enz
Misschien is de massa wel los geraakt of de aansluiting gaan roesten, kabelbreuk enz enz
2014 - BMW
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic
-
- 2nd Gear member
trek de zekering van de telefoon er eens uit en laat die er 1 minuut uit, dan weer terugsteken en kijken of het werkt, dit wel doen met de sleutel uit het contact. ik hoorde alleen een piep toontje bij inschakelen, en verder niets, nu werkt het weer perfect, succes
Overgestapt van Saab naar Volvo
-
- 2nd Gear member
Staat nu bij de dealer. Heb ze gevraagd de kijken of kabels zijn losgeraakt of iets anders mis is met de kabels of zekering. Zo niet de box eruit te halen zodat ik deze naar Sony-ericsson kan sturen. Zoiets moet toch niet teveel tijd kosten voor ze?