Wasbeurt V40 met hogedrukspuit.

Geproduceerd bij NedCar in Born
Renkel
5th Gear member
Contacteer:

Ludo schreef:
Remon schreef:In de wasstraat krijg je de onderkant van de auto zo mooi schoon. Een plaats die je met de lans niet kunt raken.
rij jij dan altijd door de velden ofzo?.
Na de winter, altijd ff het zout en/of pekel verwijderen....... :wave:
S40 2.0 ltr. '98, Luxury line
Nissan Sunny 1.4LX
Ludo
6th Gear member

wat hebben jullie weinig vertrouwen in Volvo. :lol:

bekijk je auto eens vanonder als het geregend heeft of als je door sneeuw gereden hebt.
op de plekken waar je niet aan kan met de spuit zit er niet veel pekel of zout. :wink:
Laurens
1st Gear member

In de winter is het ook aan te raden om regelmatig de auto even af te spuiten i.v.m pekel (vooral de wielkassen en de onderkant niet overslaan), als je een garage hebt gewoon de hogedrukspuit (ik ga hem vaker gebruiken ;)) klaarzetten.
Nigel
2nd Gear member
Contacteer:

Barracuda_82 schreef:Ik doe altijd hhet volgende:

1. Naar wasbox met een emmer, spons en zeem
2. Auto eerst afspuiten
3. Auto inspuiten met schuim en emmer vullen met warmwater en schuim
4. Auto met de spons schoonmaken
4. Afspuiten en met de zeem drogen

Kost een eurootje of 3/4 (ligt eraan hoe snel je bent) en de mensen die achter je staan vinden het vaak niet zo leuk, maar dan heb je wel een mooi resultaat.

Als je in een wasbox je auto gaat wassen moet je nooit NA het wassen gebruik maken van de stofzuigers die er vaak staan. Je hebt dan een natte auto en de mensen naast je gaan vrolijk hun matten uit staan kloppen, dan kun je mooi weer opnieuw beginnen.
Behalve dat met die emmer vullen (mag niet, gaan ze zeuren), was ik de auto ook na het inschuimen met een spons.
Overigens kun je hem ook zo schoonmaken, zonder in de was te zetten en hem dan thuis nog even in de was zetten. Te harde straal zou ik ook niet doen.
Daan
2nd Gear member

3 uur... heb je nog best vlot gedaan ook nog :)
Afbeelding
Laurens
1st Gear member

Ik heb dan ook aan één stuk doorgewerkt, er hing namelijk een dreigende lucht boven mijn hoofd en in de garage poetsen is nou ook niet alles ;) Die drie uren zijn trouwens zonder opruimen en klaarzetten :P
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”