hey, ik ben op zoek naar de onderdeel nr van een distributieriem voor een s80 bowjaar 2000 en een diesel.....
Ik heb er eentje gaan halen bij een volvo garage maar ik ben niet zo zeker van hun service eigenlijk.
Ze waren me liever kwijt dan rijk, toen ik zei dat ik deze onderdeel zelf zou vervangen
Nu het is een blaauwe doosje met volvo op, de serie nuemmer dat erop staat is de volgende 272462 ( made in japan ) :roll: :roll: :roll:
Kan iemand voor mij deze natrekken, heb nl al naar andere volvo centers gebeld, maar de technische dienst was maar tot 15u aanwezig, en dus wil ik jullie nog eens lastig vallen.... Alvast bedankt
Ps tis eigenlijk dringend, want elke 120000km moet deze vervangen worden, en ik ben aan mijn 2e stuk nu, met nog maar 5000 km te gaan tot ik 240000km heb.. :razz:
onderdeel nr van een distributieriem
- olympus1
- 3rd Gear member
amaai da's een snelle reactie, wat een service wat een service .....
Volvo zou eigenlijk ook deze forum moeten steunen met ondermeer de technische vraagjes enzo...
Alvast bedankt, en wish me good luck, morgen begin ik eraan ( met ons pa) dus oftewel loopt het goed af, of anders ben ik hier morgen terug met gezeur dat mijn motor naar de kl..en is, en ik een nieuwe moet vinden...
Is dit trouwens zo moeilijk te doen ??? heb wel gezien dat eerst al de andere riemen er eerst af moeten om aan de distributieriem te komen, iemand tips, heb gehoord dat het niet zo moeilijk, maar je moet zeker je tijd nemen en goed op de markeringen letten van de distributie euh rollen ??? de markeringen moeten overeenkomen !!!! weet iemand ook wat deze markeringen zijn ??? Kwestie van niet zelf te moeten zoeken morgen, en natuurlijk niets verkeerd te doen...
Volvo zou eigenlijk ook deze forum moeten steunen met ondermeer de technische vraagjes enzo...
Alvast bedankt, en wish me good luck, morgen begin ik eraan ( met ons pa) dus oftewel loopt het goed af, of anders ben ik hier morgen terug met gezeur dat mijn motor naar de kl..en is, en ik een nieuwe moet vinden...
Is dit trouwens zo moeilijk te doen ??? heb wel gezien dat eerst al de andere riemen er eerst af moeten om aan de distributieriem te komen, iemand tips, heb gehoord dat het niet zo moeilijk, maar je moet zeker je tijd nemen en goed op de markeringen letten van de distributie euh rollen ??? de markeringen moeten overeenkomen !!!! weet iemand ook wat deze markeringen zijn ??? Kwestie van niet zelf te moeten zoeken morgen, en natuurlijk niets verkeerd te doen...
Vovlo S80 bj 2000 AUT 2.5D 140pk
Full option
Leder interieur + houtinleg aan deuren en dash
Rti navigatie met cd's + telefoon
Hu-801
Full option
Leder interieur + houtinleg aan deuren en dash
Rti navigatie met cd's + telefoon
Hu-801