Nah past nie onder een Golf 2. Veel te grootleonboersma schreef:leuke velgen.. voor onder een golf 2
![]()
grapje hoor! ik vind dat je durft! of iemand het mooi vind of niet, je maakt er wel je eigen auto van.!

Thx voor de comment.
Nah past nie onder een Golf 2. Veel te grootleonboersma schreef:leuke velgen.. voor onder een golf 2
![]()
grapje hoor! ik vind dat je durft! of iemand het mooi vind of niet, je maakt er wel je eigen auto van.!
Weet ik, maar de velgjes liggen al netjes opgeborgen voor de winterJeroenXC60 schreef:Knappe velg, staat erg goed.
Volvo naafdoppen zou beter staan, maar aan de andere kant het zijn wel Schmidt velgen en dat mag ook getoond worden.
Is het een RVS rand?
Wel wekelijks een sopje geven want als je te lang wacht wordt het poetsen geblazen om de remstof weg te krijgen.
Mij een beetjeM@estro schreef:Het zou mijn eerste keuze niet zijn.
Het heeft een beetje hoog "boem-boem-sjonnie-petje-achterstevoren" gehalte naar mijn mening...![]()
:? als ik nu maar niemand beledig..
Gewoon doen wat je zelf mooi vind. Je koopt het voor jezelf en niet voor de buren.Tomson schreef:Maar jah, de meesten worden toch meestal over de verkeerde kam geschoren dus kheb er al mee leren leven.
Daar heb je inderdaad wel gelijkTomson schreef:Cru om zeggen, maar die hangen zoveel geld aan stickers en uitlaatsierstukjes dat ze zich zo een set velgen niet kunnen veroorloven.
sorry jw, laatste tijd niet meer zoveel op het forum. Maar bandenmaat heb niet hierboven gezet. Bij mijn vorige post. Ikzelf twijfel wel eens over de maar 18/19inch 18 is mooi, maar 19 is nog mooier. Ben wel van mening dat je moet niet de eerste de beste velg kopen! Ik heb deze velg pas na een half jaar gevonden en was eerlijk gezegd meteen verkocht. En nu ze eronder zitten, het verkracht de auto totaal niet. Vindt het alleen maar mooier staan. De velgen die op de foto staan van tomson vind ik totaal niet mooi, staat niet bij de auto.jw c30 momentum schreef:Emetselaar, welke bandenmaat zit er om jouw 19inch ?