Ik kan een complete set van 26 Volvo Navigatie CD's kopen die ik nodig heb voor mijn 6cd wisselaar van mijn Volvo RTI navigatiesysteem in mijn V70 uit 2001.
De verkoper geeft aan dat hij ze altijd aan de voorkant in zijn navigatiesysteem moest stoppen dus ik ga er even vanuit dat hij een HU 1205 heeft gehad.
Nu is mijn vraag de volgende:
Zijn deze CD's wel hetzelfde of zijn ze door mijn systeem wel te gebruiken?
Ik hoor het graag!
Navi CD's van HU 1205 ook geschikt voor 6cd wisselaar??
- Oceanracer
- Geartronic member
Zolang het een RTI met CD-rom speler betreft is het geen probleem. Die schijfjes zijn gelijk aan die voor de HU1205. Er zijn echter ook RTI's uit 2001 met DVD en dan gaat het niet werken.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- Tknee
- 1st Gear member
Dank voor je reactie! Precies wat ik wilde weten. Heb gisteren mijn nieuwe RTI CD wisselaar gekregen maar had nog cd'tjes van 2003. Nu weet ik dat ik zonder zorgen deze schijven via marktplaats kan aanschaffen!
Overigens, voor eenieder die het weten wil, kwam gisteren mijn nieuwe wisselaar ophalen bij Henk Scholten in Culemborg. Aanvankelijk had ik ervoor gekozen om hem zelf te installeren maar wist niet goed hoe ik de zijkap achterin moest losmaken dus daar vroeg ik ze naar. Vervolgens hebben ze de set voor me geïnstalleerd! Zonder bijkomende kosten... vervolgens kwamen ze nog drie kapotte lampjes tegen in mijn V70 die ze vervolgens ook allemaal nog hebben gewisseld... ook weer zonder daar iets voor in rekening te brengen! En dit alles nog na half zes 's-avonds.... WAT EEN SERVICE!!!
Kortom, een ENORME pluim voor Henk Scholten Volvo in Culemborg!!
Overigens, voor eenieder die het weten wil, kwam gisteren mijn nieuwe wisselaar ophalen bij Henk Scholten in Culemborg. Aanvankelijk had ik ervoor gekozen om hem zelf te installeren maar wist niet goed hoe ik de zijkap achterin moest losmaken dus daar vroeg ik ze naar. Vervolgens hebben ze de set voor me geïnstalleerd! Zonder bijkomende kosten... vervolgens kwamen ze nog drie kapotte lampjes tegen in mijn V70 die ze vervolgens ook allemaal nog hebben gewisseld... ook weer zonder daar iets voor in rekening te brengen! En dit alles nog na half zes 's-avonds.... WAT EEN SERVICE!!!
Kortom, een ENORME pluim voor Henk Scholten Volvo in Culemborg!!
Volvo V70 2.4T 200PK 2001
-
- 2nd Gear member
Hallo Tknee, kan je me aangeven wat de opmaakdatum van de kaarten is en of het echt gelukt is met die HU1205 CD set in je 6x wisselaar ? Ik heb ook een 6x wisselaar links achter in m'n V70 / MY2001 met 2007 kaarten maar wacht met smart op een update. Heb je nu ook andere menustructuur of is het alleen een kaart update ?
Weer "thuis" in de V70 !