Gestolen S60R!! (na 4 maanden teruggevonden).......

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Bart Giesen
5th Gear member

Jezus 10 paginas :shock: . Maar hij is terug begrijp ik, mooizo.

Succes verder.
mad
6th Gear member

Bart Giesen schreef:Jezus 10 paginas :shock: . Maar hij is terug begrijp ik, mooizo.

Succes verder.
Volgens mij heeft Jezus hier helemaal niets mee te maken.
XC70 D5 2009 Ocean Race
Markoes
2nd Gear member

Mooizo is maar even afwachten wat er aan de auto mankeert......
We zien verder komende week....
In ieder geval, geen aplaus voor de verzekeringen...................
Wat een hopeloze partij zeg.....
Later als ik groot ben komt er nog eens een S60R op de oprit
Gast

huidige verzekering het bos insturen, gauw een nieuwe verzekering opzoeken.
Thamar
4th Gear member
Contacteer:

Als je familie enzo hebt bij die verzekeraar, dan zou'k ze toch ook aanraden daar te vertrekken. Ga samen naar een andere makelaar en die zal wel een mooi prijsje maken dan ;)
Gast

Soms is het aan te bevelen om dezelfde verzekeringsmaatschappij te nemen voor meerdere verzekeringen, tenminste als het prijstechnisch interessant is.
Voor de verzekering ben je dan een interessante klant, en de impact is des te groter als je dreigt om op te stappen, omdat je naar je mening niet netjes behandeld wordt.
Als je alleen maar 1 autoverzekering hebt, zal het hun over het algemeen worst wezen of je opstapt of niet.
Drs Tromp
2nd Gear member

Heb alles bij interpolis vandaar dat ik dus ook hoop dat zij het niet zijn! Ervaringen die ik tot nu toe met hun heb zijn zeer goed maar bij mij is der ook nog nooit een auto gestolen!
Markoes
2nd Gear member

Nog meer terleurstellend nieuws, dit keer zijn ze de autosleutel kwijtgeraakt bij de verzekering.
Het is wordt nu toch echt hopeloos met dit geval.........
Wat moet je ermee..................
Paul
Geartronic member

Ongelooflijk! Dit is ECHT niet te geloven! STERKTE!!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Markoes
2nd Gear member

Ik vind het ook echt zoooooooooooo niet normaal meer wat die kerels zich permiteren. Dit kun je toch aan niemand vertellen dat echt ALLES fout gaat wat er ook maar fout kan gaan........
Wordt er een beetje triest van...............
Gast

Markoes schreef:Nog meer terleurstellend nieuws, dit keer zijn ze de autosleutel kwijtgeraakt bij de verzekering.
Laat ze even kijken in het dossier van jouw garagehouder.
En dan mag je hopen dat jullie dezelfde verzekeringmaatschappij hebben.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Markoes schreef:Ik vind het ook echt zoooooooooooo niet normaal meer wat die kerels zich permiteren. Dit kun je toch aan niemand vertellen dat echt ALLES fout gaat wat er ook maar fout kan gaan........
Wordt er een beetje triest van...............
dat kunnen ze zich helemaal niet permiteren! een verzekeraar heeft ook een zorgplicht, ik zou een ombudsman of radar eens op dit spoor zetten, er zijn grenzen aan wat je als premiebetalende verzekerde kan accepteren, dit is je reinste wanprestatie
D-Funk
3rd Gear member

Dit gaat echt nergens over, hoe kan dit alles fout gaan? Ik zou, net als wat bart simpson zegt, radar oid inschakelen. Een foutje kan gemaakt worden maar dit is echt veeeeeeeeels te gek!
Facelift C30 Summum, Ice White, 18"; Midir, Verlaagd sportonderstel, Xenon, Verwarmde stoelen, RTI, Telefoon, Cranberry leder, Dynaudio, Onderpanelen Ice White gespoten etc..
Henriëtte
7th Gear member

Markoes schreef:Nog meer terleurstellend nieuws, dit keer zijn ze de autosleutel kwijtgeraakt bij de verzekering.
De verzekering bellen dat je ze komt helpen met zoeken.....
Dát hebben wij gedaan bij Orion. Sleutels van een scooter moesten aangetekend worden verzonden naar de verzekeringsmaatschappij. Toen we na een aantal weken een telefoontje van hun kregen, dat de sleutels nog niet in hun bezit waren en gezegd dat die toch écht daar zouden moeten liggen, zei Trucker tegen die medewerker: oké, dan kom ik NU wel even helpen zoeken. Na 10 minuten ging de telefoon : de sleutels waren gevonden !

Ik zou er nu inderdaad echt werk van gaan maken en de publiciteit op gaan zoeken, Tros Radar of Das je goed recht. Óf een hele goeie advocaat nemen en gelijk vragen wat je kansen zijn op een reeële en snelle oplossing en dan afspreken/vastleggen dat de advocaatkosten voor de verzekering zijn, omdat die "slordig" gehandeld heeft. Want dat is een feit. Het duurt allemaal veel te lang zo.
mad
6th Gear member

Ik denk dat ze erop gaan rekenen dat je hopeloos wordt, en zó zat van het hele verhaal dat je uiteindelijk accoord gaat met hun voorstel.. dat geeft jou het gevoel "dat je dan eindelijk van het hele gezeik af bent" en zij zijn blij. Inderdaad, wat Tweety zegt is een goeie. Niet eens opbellen, maar erheen gaan en melden dat je je sleutel komt opzoeken. Neem iemand mee die als advocaat "dienst kan doen". Maak een afspraak met de directie en niet met een tweedehands löl uit de lijn. Aanpakken die oplichters!! Je vindt ongetwijfeld iemand die met je mee gaat en voldoende sjoege heeft van de juridisch aspecten. Op het forum zijn er ook zat denk ik......
XC70 D5 2009 Ocean Race
piotrV70
5th Gear member

Tweety106 schreef:
Ik zou er nu inderdaad echt werk van gaan maken en de publiciteit op gaan zoeken, Tros Radar of Das je goed recht. Óf een hele goeie advocaat nemen en gelijk vragen wat je kansen zijn op een reeële en snelle oplossing en dan afspreken/vastleggen dat de advocaatkosten voor de verzekering zijn, omdat die "slordig" gehandeld heeft. Want dat is een feit. Het duurt allemaal veel te lang zo.
Als je voor joker wilt staan naast John vd Heuvel is dat een optie.

Weet je waarom het allemaal zo lang duurt ? Omdat dat de werkwijze is van verzekeraars: wie heeft de langste adem. Verzekeraars hanteren allemaal hetzelfde principe: wij keren niet uit, tenzij.
V70 2.5T Geartronic MY04 Dynamic Comfortline - Estateline
Afbeelding
C30 1.6D Basis MY07
Afbeelding
diesel01
Geartronic member

mad schreef:Ik denk dat ze erop gaan rekenen dat je hopeloos wordt, en zó zat van het hele verhaal dat je uiteindelijk accoord gaat met hun voorstel.. dat geeft jou het gevoel "dat je dan eindelijk van het hele gezeik af bent" en zij zijn blij. Inderdaad, wat Tweety zegt is een goeie. Niet eens opbellen, maar erheen gaan en melden dat je je sleutel komt opzoeken. Neem iemand mee die als advocaat "dienst kan doen". Maak een afspraak met de directie en niet met een tweedehands löl uit de lijn. Aanpakken die oplichters!! Je vindt ongetwijfeld iemand die met je mee gaat en voldoende sjoege heeft van de juridisch aspecten. Op het forum zijn er ook zat denk ik......
Jij en ik denken hetzelfde en ik zou op dezelfde manier te werk gaan.

Het bod ligt er en men vind dat het genoeg is, het werk van een verzekeraar is verzekeren en bij deze mensen is er totaal geen emotie mbt het te verzekeren product laat staan met hun cliënten.
Ik doe liever zaken met een tussenpersoon die mag dan vóór mij de beste deal gaan sluiten. Dat ik dmv mijn premie een provisie betaal voor dezelfde tussenpersoon boeit mij niet want ieder zijn vak.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

men kan veel vinden, het is de taak van de verzekeraar om "schadeloos te stellen", daar is de premieheffing ook op gebaseert geweest!
Volvo for life
Henriëtte
7th Gear member

De "schade" wordt zo alleen maar groter. Dat kan toch niet de bedoeling zijn ? Oke, dr moet altijd geld bij, je wordt er nooit beter van.
En wat John vd Heuvel betreft, hij heeft anders al aardig wat zaakjes opgelost gekregen door zijn inmenging.
piotrV70
5th Gear member

bart simpson schreef:men kan veel vinden, het is de taak van de verzekeraar om "schadeloos te stellen", daar is de premieheffing ook op gebaseert geweest!
Daar denkt de verzekeraar iets genuanceerder over. Overigens geeft het betalen van premie niet automatisch recht op uitkering. Waarom denk je dat ze voor de kleine lettertjes 10 pagina's nodig hebben ?
V70 2.5T Geartronic MY04 Dynamic Comfortline - Estateline
Afbeelding
C30 1.6D Basis MY07
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”