850 T5-R '96 43007 op de teller, werkelijke stand: 193007
Volgens het boekje de vorige teller bij 150k vervangen (exacte stand lijkt me sterk, maar zo staat het erin)
De S70 TDI is verkocht met: 453988
Dat je voorlopig nog niet over een nieuwe hoeft na te denken!
Vanmorgen: 193000 km.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
De TDI gisteren na een lekker weekje sneeuw in Oostenrijk met 377986 weg gezet.
Met 5 man, bagage en een grote skibox toch nog 200 km/h op de autobah :shaking2:
vandaag de 386000 voorbij zien komen, helaas niet zonder problemen...
Ineens een brandend motormanagement lampje, nadat deze al een tweetal weken bleef branden bij het contact aanzetten. Bij het starten ging het vervolgens altijd keurig uit. Toch vandaag de dealer maar eens gebeld "Dat hoort zo hoor meneer...." net toen ik zei "dan rij ik er gewoon mee door" ging het lampje tijdens het rijden branden...
Vervolgens na een rit naar de dealer om kwart voor vijf het uitlezen van de storing...
conclusie, koppelingssensor werkt niet goed (geeft in rust al een waarde aan van 31%)
Accu laadt niet goed, dus nieuwe dynamo of relais (respectievelijk 506 Euro en 222 euro, ex btw ex montage) :oops: l
Wat wel typisch was, met een lopende motor was de spanning die op de accu gemeten werd 12.41 volt, ging de motor uit, dan steeg de spanning naar 12,64 volt... :roll:
Anyway, de auto slaapt vannacht bij de dealer en ik mag morgen in de polo op stap (dat zal ook wel weer wat ergernis opleveren... :twisted:)
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR XC70 D5 Polar+ 2016 GT V70 NN D5 my 2012 V70N 2.4D 2007 Edition Classic V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6 C30 summum 2.4i V40 phase II 2.0T 2002 AT VW Polo 1.4 kaal...