soms houd onze 460 2.0i automaat in.of start niet.ook slaat hij wel eens af voor het stoplicht.
nu is hij bij de volvo uitgelezen en daar kwam code 111 uit.
weet iemand wat dat is of wat dit kan zijn?
gr anton460
volvo 460
- SchoutenCC
- 5th Gear member
- Berichten: 1167
- Lid geworden op: 22.08.2007 - 18:23
- Locatie: 's-Gravenhage
Code 1-1-1 is juist degene die je wèl moet hebben. Het betekent "Geen foutcodes opgeslagen"...
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)
- SchoutenCC
- 5th Gear member
- Berichten: 1167
- Lid geworden op: 22.08.2007 - 18:23
- Locatie: 's-Gravenhage
Sorry, de informatie is inderdaad wat te summier om een bepaalde richting op te denken.
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 22.01.2010 - 11:41
- Locatie: Veldhoven
Zou eventueel ook nog de rotor+vredelerkap kunnen zijn. Heb ik zelf laatst met mijn 1.8 gehad
Groeten, Ben
P.S. zo'n setje kost ongeveer 30 euro en het is 10 minuten werk om te vervangen. Let wel op dat je de bougie kabels op de zelfde volgorde weer terug zet...
Groeten, Ben
P.S. zo'n setje kost ongeveer 30 euro en het is 10 minuten werk om te vervangen. Let wel op dat je de bougie kabels op de zelfde volgorde weer terug zet...
- Volvo 445
- 2nd Gear member
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23.01.2009 - 20:07
- Locatie: 's-Gravenhage
Beginnen met servicebeurt. Stappenmotor op een optie? Of zou die daar een storingscode op geven?
Volvo C30 MY 2011 R-Edition
Volvo S60 MY 2001 170 Pk Automaat
Volvo 440 MY 1997 B20F
Volvo 440 MY 1995 B18U
Volvo S60 MY 2001 170 Pk Automaat
Volvo 440 MY 1997 B20F
Volvo 440 MY 1995 B18U
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 30.01.2006 - 11:44
- Locatie: tholen
beurtje gegeven en hij reed weer perfect tot vandaag.
ik dacht dat het met nat temaken had.ik nog water over de lambdasonde gegooit maar hij bleef mooi lopen.
toen de kap open en water over het blok en bedrading en ja hoor daar ging hij.stoteren en afslaan.wilde ook niet meer starten.
morgen weer maar verder zoeken.
heb nog wel de bougiekabels nat gemaakt in het donker maar dat leverde niets op.iemand nog iedeen?
ga morgen de verdelerkap er maar eens afhalen.
gr anton460
ik dacht dat het met nat temaken had.ik nog water over de lambdasonde gegooit maar hij bleef mooi lopen.
toen de kap open en water over het blok en bedrading en ja hoor daar ging hij.stoteren en afslaan.wilde ook niet meer starten.
morgen weer maar verder zoeken.
heb nog wel de bougiekabels nat gemaakt in het donker maar dat leverde niets op.iemand nog iedeen?
ga morgen de verdelerkap er maar eens afhalen.
gr anton460
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1369
- Lid geworden op: 29.12.2005 - 12:02
- Locatie: Kessel lb
Verdelerkap+rotor en bougies vernieuwen scheelt bij mij aanzienlijk, maarja, verdeelkap mag ook wel na 266k en bougies na een jaartje of 5 ook wel.
Wim
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 02.02.2009 - 19:38
- Locatie: Uedem (DE)
Code 1-1-1 is perfect, maar net als met mijn bolide blijft het probleem.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 30.01.2006 - 11:44
- Locatie: tholen
zo ik dacht zal nog even laten weten hoe het is afgelopen.
we hebben nog wat gezocht en de verdelerkap met rotor vervangen.
hij rijd weer prima.de verdelerkap was nog niet zo makkelijk.
ze moesten hem in zweden bestellen,was nergens tekrijgen.
maar alles weer in orde bedankt allemaal.
gr anton460
we hebben nog wat gezocht en de verdelerkap met rotor vervangen.
hij rijd weer prima.de verdelerkap was nog niet zo makkelijk.
ze moesten hem in zweden bestellen,was nergens tekrijgen.
maar alles weer in orde bedankt allemaal.
gr anton460