Of heeft iemand een andere goede tip...
- - Turtle Wax Black Chrome
- - Valma Plastic Color
- - Meguiars Gold Class Trim Detailer
- - Mothers Wax Back to Black
- - ...?
is de grootste rommel ooit! die bagger loopt uit en blijft nog geen week zitten. Owatrol is zo'n beetje het beste wat er te koop is. kost wat, heb je ook wat.asmeekens740 schreef:Heb plastishine van Valma gebruikt (volgens mij heette het zo, of bumpershine ofzo) werkt wel weet alleen niet hoe lang het werkt. Eigenlijk wilde ik de tips van hier opvolgen en lijnzaadolie gebruiken maar ik kon dat niet vinden bij de bouwmarkt! En zo'n flesje bumpershine hadden we thuis gewoon staan dus ja...(maar ik vermoed dat dat duurder is dan lijnzaadolie)
Maar ook de eenvoudige lijnzaadolie is nog perfect. Loopt niet uit, is droog en is waterafstotend. Ook de kleur van het plastic blijft perfect behouden.mad schreef:de naam is OWATROL!
http://www.owachem.nl/indexpolytrol.htm
Beter is er niet, na een half jaar nog even goed!
En met dat blik kun je járen vooruit..XC-Frank schreef:Oké, ik ben overtuigd. Na ook wat andere topics te hebben gelezen op 't forum over dit onderwerp heb ik een blik POLYTROL besteld. Was makkelijker te vinden dan lijnzaadolie (lang leve de internetwinkels) en niet eens zo heel erg duur: €18,75 incl. verzending.
Ik zal het resultaat na een goede poetsbeurt en behandeling met dit goedje jullie zeker niet onthouden...
winkels voor scheepsbenodigdheden, de betere verfwinkel...POLYTROL!Henrieke schreef:Waar koop ik Owatrol?
Zijn er verschillende soorten voor kunststof of staal, of is dat hetzelfde.
Naar ik meen te weten heeft de harder niets te maken met het kunstof zelf, maar is het een harder voor de lijnzaadolie.GerP schreef:Nu begrijp ik dat in de Polytrol een harder zit!
Word het kunstof daar niet te hard van?
Bvd. Ger