Nee hoor, ook ik vind het geen gezicht. Maar voorlopig leef ik er mee.
Ik ben wel van plan er wat aan te laten doen, maar voorlopig door omstandigheden even niet.
Ik ga dan waarschijnlijk shoppen in Noordwijkwijkerhout (meteen een dubbele van laten maken) zie dit topic maar eens
Vandaag bij de garage geweest. Moest nieuwe schokdempers hebben achter er was er namelijk 1 lek, en andere was al erg zwak. Even nog overlegd met de monteur over hoe en wat.
Onderweg naar huis dacht ik shit had moeten vragen voor sierstukje of ze die hebben liggen. Kom thuis en ga naar een autozaak (carpoint en dergelijke) uitlaatstukjes. Kwaliteit is daar niet al te best van.
Ik op naar de volvo in Lelystad, was voor reparatie naar Emmeloord geweest. Maar bij Lelystad ff gevraagd of ze een standaard sierstuk hadden voor 2.4D. Dit was er niet. Wel gaf de beste man mij aan dat er wel een sierstuk nog lag voor een vorig model c70 turbo. Deze gepast en die heb ik uiteindelijk meegenomen voor een leuk bedrag.
Eenmaal thuis heeft vaderlief mij geholpen met het zagen en monteren. Hij zegt voor je er teveel afhaalt help ik wel even. Was zo gepiept, kromme gedeelte eraf gehaald met ijzerzaagje.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!