Mini-test: V50 Ikea-proof?

Geleverd vanaf 2003
kmser
4th Gear member

Chemzy schreef:
ppFreddy schreef:Wow, goed gemeten. Ik het het intussen afgeleerd mijn koffer te overschatten. Vrijdag vertrek ik weer met enkele collega's naar de Ardennen voor een weekend, en vorig jaar zat de koffer toch sneller vol als ik gehoopt had (kan natuurlijk aan het feit liggen dat ik 3 vrouwen meehad die een halve kleerkast meehadden :p)
't Zal inderdaad wel aan die vrouwen liggen :wink:. Vorig jaar met vrienden een week weggeweest, ik kon nog mooi wat materiaal van anderen in de koffer meenemen EN m'n rolhoes sluiten (en ik ben zowiezo al kofferruimte kwijt door m'n subwoofer)

On topic: zo zie je maar weer: de V50 is misschien niet de grootste wagen in z'n klasse, maar om hem daarom klein te noemen...
Ik heb nog nooit ruimte te kort gehad in mijn wagen. Goed genoeg voor de scoutsgroep, anders rij ik toch leeg rond. 2 grote metalen of houten koffers passen er net in, 4 grote tenten, of 5 personen en hun bagage. En daarbovenop rijdt en ziet de auto er goed uit...

En alleen de zitting neerklappen is handig en voorkomt dat de achtebank vuil wordt, en dat materiaal stabiel opgeborgen kan worden.
V50 2.0D kinetic MY05 - Flint grey metallic - 16"; ??
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”