Ik geloof dat booskijkers niet zo duur zijn, autostyle dealers verkoop het voor €30 en op Ebay kom je ze wel eens voor €20 tegen.
Ik heb straks duur gekochte blokjes grill via Ebay omdat ik op het forum als laatste prijs €158 gezien had. Tot dat ik zelf onze dealer ging bellen, toen kwam ik achter dat het €130 inc. BTW kost maar ik had al een bod op Ebay ingezet als het zo door gaat, win ik het morgen en met verzend kosten kom ik €12 goedkoper uit, dat is even anders dan wat ik zelf in de gedachten had… Als iemand nu bid verlies ik de veiling en daar heb ik deze keer geen moeite mee :p
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
Ja die kier bij de lampen is eigenlijk wel wat groot, ook bij donkere modellen valt het op doordat de lampen altijd aanstaan en er licht ontsnapt door die enorme kier. Heb er wel eens aan gedacht de boven rand van het lamp glas donker te maken. Booskijkers vind ik niet zo heel geweldig staan.