BlackWolf schreef:
Ik heb straks duur gekochte blokjes grill via Ebay omdat ik op het forum als laatste prijs €158 gezien had.
Heren, iemand heeft mij bod op Ebay overtroffen! Huray!!! :twisted: Zie hier
Ik had 101,51 als maximum bod en het zat op 101 al twee dagen, met verzend kosten was het €118 voor een tweedehands grill zonder enige garantie.
Het wordt een nieuwe met garantie bij de dealer dus Ik ben nooit zo blij geweest met een Ebay veiling die ik verloor!
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
Dat zal men waarschijnlijk niet gaan maken voor reeds rijdende modellen, wat zou de zin zijn? wie zou het gaan kopen?
Baalde afgelopen jaar van die set sunblinds die er niet voor een Classis V70 zijn.
Knippen en plakken zal waarschijnlijk de enige oplossing zijn.
Ik ga even wachten hoor, ik ga met de auto naar vakantie en als ik terug kom na zomer vakantie dan pas neem ik andere koplampen en grill.
Over een logo maak ik me niet zo druk.
Ik wou op Ebay kopen omdat het goedkoop leek, maar het was bijna duurkoop
EDIT: Woow, grill ging voor €122 web op Ebay en dat voor een tweedehandje zonder garantie en verzend kosten komen nog bij, als die koper wist wat het bij de garage kost :p
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.