Als ik problemen krijg met het alarm zal ik het melden , je zult het net zien lekker slapen in de gehuurde tent gaat ineens het alarm af ??!!
Niet echt een leuk idee , ha ha hoop dat alles goed gaat

Het alarm gaat vanzelf af maar gaat ook vanzelf uit. Na een tijdje gaan ook de lampen niet meer knipperen en komt de melding in de computer te staan. Ik heb nog niet gehad dat ie dan weer afging (voordat het werd gemaakt) tenzij ik de melding weghaalde en de auto had gestart.V70 T5 assen schreef:Ook ik ga het de komende weken even uitproberen in italië .
Als ik problemen krijg met het alarm zal ik het melden , je zult het net zien lekker slapen in de gehuurde tent gaat ineens het alarm af ??!!
Niet echt een leuk idee , ha ha hoop dat alles goed gaat
Wees gerust. Mijn probleem (zie hiervoor) is opgelost en ik heb geen problemen meer met het alarm.RVL schreef:wat een ellende allemaal met die af fabriek alarm apparaten. Even afkloppen nog geen last van gehad maar als dit wel gebeurd sluit ik hem mooi af want ik schrik me altijd wezenloos van dat geluid
Dat lijkt me een "broodje aap" verhaal. Hoe zot het dan met de andere chroom of zilver delen die bij het interieur horen?BlackSapphire schreef:Ik ontmoette op vakantie een Brit en die zei dat hij met zijn Volvo problemen had gehad met het alarm dat spontaan afging. Zijn dealer wees als oorzaak aan: de metalen papiertjes van kauwgom die hij in het middenconsole had liggen. Ik vond het nogal wonderlijk klinken maar hij beweerde dat het inderdaad zo was en sindsdien had hij er geen last meer van gehad. Alarmen, 't is wonderlijk spul.
http://www.scm.nl/sites.php?mmid=6obelix schreef: Offtopic misschien: maar het SCM certificaat welke elk jaar vereist dat het nagekeken word, waar kun je terug vinden dat dit ook gebeurt is? want ik heb slechts een blauw velletje uit 2002 en nergens iets van updates en hij is 6 jaar door Volvo onderhouden. deze gegevens zijn belangrijk voor je verzekering dus?
bedankt alvast.
Zo! dat was snel bedankt !M@rcel schreef:http://www.scm.nl/sites.php?mmid=6obelix schreef: Offtopic misschien: maar het SCM certificaat welke elk jaar vereist dat het nagekeken word, waar kun je terug vinden dat dit ook gebeurt is? want ik heb slechts een blauw velletje uit 2002 en nergens iets van updates en hij is 6 jaar door Volvo onderhouden. deze gegevens zijn belangrijk voor je verzekering dus?
bedankt alvast.