Beste,
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een V50, waar ik met veel plezier in rijd. Ik moest even wennen aan het navigatiesysteem, maar inmiddels ben ik wel overtuigd.
Er is echter 1 ding waar ik niet uit kom en dat zijn de verkeersmeldingen. Het systeem geeft af en toe een melding op het scherm. Ik zie dan het rode TMC driehoekje op mijn scherm. Wanneer ik dan via enter naar berichten ga, (alle berichten lezen) zegt het systeem dat er geen berichten zijn. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe en hoe ik de berichten wel kan lezen?
Alvast bedankt!
Grt!
Verkeersmeldingen
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
er is een onderscheid tussen verkeersberichten langs de route en verkeerberichten algemeen, die laatste is een button lager in het menu
Volvo for life
-
- Starter
Bedankt voor je reactie. Ik heb even gekeken, maar welke button bedoel je precies? Ik ben er inmiddels wel achter dat ik de schaal kan vergroten en dan wel meldingen kan lezen, maar dan zie ik ze inderdaad allemaal en nog steeds niet de door mij ingevoerde route.bart simpson schreef:er is een onderscheid tussen verkeersberichten langs de route en verkeerberichten algemeen, die laatste is een button lager in het menu
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
op je kaart kun je aan de onderzijde een knoppenbalk oproepen waarin je ook de schaal kunt instellen, uiterst rechts staat in die balk een driehoek met daarin een uitroepteken, klik je die aan krijg je rechtsboven een menuutje waarin een van de opties "verkeersinformatie algemeen" is en van een andere opties (de volgende) "verkeersinfromatie langs de route" is.