Is best héél veel geld voor stoelverwarming vind'k. Mocht het wat minder zijn, zou ik het ook overwegen. Want het is toch wel een heel gemis als je het ooit gehad hebt (zoals het bij mij het geval is) maar om er om en bij de 800 euro aan te geven..da's wat te veel van het goede.
En Ivo..zetelverwarming is niet te vergelijken met standverwarming hoor! Het gevoel dat je rug verwarmd wordt is heerlijk. De warmte van standverwarming kan hier niet tegenop (heb beide namelijk gehad op m'n vorige volvo en moet ze nu allemaal missen!).
Opties laten bijplaatsen
- motormuis1973
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hallo meneer Verbeek
zou u mij kunnen vertellen welke volvo garage de software heeft ingeladen voor de stoelverwarming
om dit orgineel te laten werken
dit omdat wij het niet werkend krijgen omdat we geen software kunnen vinden bij de volvo garage
graag zou ik weten hoe dit wel mogelijk is omdat alles er nu ligt en de verwarming niet wil werken
ik hoor graag van u
groet Andre v Marle
zou u mij kunnen vertellen welke volvo garage de software heeft ingeladen voor de stoelverwarming
om dit orgineel te laten werken
dit omdat wij het niet werkend krijgen omdat we geen software kunnen vinden bij de volvo garage
graag zou ik weten hoe dit wel mogelijk is omdat alles er nu ligt en de verwarming niet wil werken
ik hoor graag van u
groet Andre v Marle
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Het lukt ook niet omdat de software mist, het kan wel autonoom, middels een los knopje
Volvo for life
- motormuis1973
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hoger in het forum lees ik toch echt dat dit wel is gelukt
graag hoor ik hoe dit is gelukt
-
- 8th Gear member
Hij had over mensen met een premium auto...Paul schreef:Wat heb jij een aanname hier zeg. Mensen met een premium auto halen een schilder uit een lage lonen land? Ik heb mijn huis zelf geschilderd. Mijn ouders lieten het altijd schilderen door een schilder uit de buurt die gewoon Nederlands was. Dus een aanname maken dat iedereen dat doet is een beetje vreemd.

Ik heb trouwens wel een handige Pool voor alle K#*te klusjes aan het huis.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
-
- Starter
Dit lukt en werkt inderdaad perfect, en tevens met de originele middenconsole en bedieningsknoppen. Je moet dus niet gebruik maken van een los knopje. Maar je hebt dan wel de software nodig van een officiële Volvo-verdeler.motormuis1973 schreef:Hoger in het forum lees ik toch echt dat dit wel is gelukt
Ik heb je een persoonlijk IM gestuurd.
Zetelverwarming en standverwarming vind ik ook niet hetzelfde. Standverwarming is ook heel leuk, dan is je hele auto warm als je instapt. Maar het is toch niet te vergelijken met een warme zetel in je rug vind ik.
- motormuis1973
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hartelijk dank nog voor de info
ik heb vandaag mailcontact gehad met de garage uit belgie
tot mijn verbazing werd ik gebeld met alle info hierover
echt een super service uit belgie
echter werd ik verwezen naar mijn hollandse importeur deze zou met een beetje goede wil mij deze software kunnen leveren
ik heb dit doorgegeven aan mijn dealer en deze zal zijn best doen om dat te realiseren
ik hou jullie op de hoogte
groet Andre
ik heb vandaag mailcontact gehad met de garage uit belgie
tot mijn verbazing werd ik gebeld met alle info hierover
echt een super service uit belgie
echter werd ik verwezen naar mijn hollandse importeur deze zou met een beetje goede wil mij deze software kunnen leveren
ik heb dit doorgegeven aan mijn dealer en deze zal zijn best doen om dat te realiseren
ik hou jullie op de hoogte
groet Andre
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
@ Bart:
Waarom blijf jij zeggen dat het niet zou kunnen?
Verbeek heeft het dus nu wel in zijn auto en het werkt met de originele knoppen.
(Ik ga achteraf ook geen Halfords knopjes erin zetten, maar als het origineel toch wel kan kun je natuurlijk er nog eens over denken.)
P.S. geen aanval op je hoor, gewoon een vraag.
Waarom blijf jij zeggen dat het niet zou kunnen?
Verbeek heeft het dus nu wel in zijn auto en het werkt met de originele knoppen.
(Ik ga achteraf ook geen Halfords knopjes erin zetten, maar als het origineel toch wel kan kun je natuurlijk er nog eens over denken.)
P.S. geen aanval op je hoor, gewoon een vraag.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
- motormuis1973
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hallo allemaal
even een updatetje
nadat ik contact had gehad met de dealer uit belgie ben ik gaan bellen met schaap dronten (zelf erg tevreden hierover)
deze dealer heeft contact opgenomen met de importeur uit nederland
helaas daar een niet meewerkend orgaan gevonden om de problemen op te lossen
terwijl dit wel mogelijk is gezien het ook in belgie is gelukt
het enige dat ze moeten doen willen is een mailtje naar volvo Zweden doen om een cms update aan te vragen voor mijn Volvo
helaas willen ze dit niet doen.
ik zit dus nu met een heel werkend systeem waar ik alleen maar een update voor nodig heb om alles te laten werken.
Ook zelf nog contact gezocht met volvo nederland
en een niet bevredigend mailtje terug dat ze hieraan niet kunnen meewerken.
ook nadat ik had gemeld dat in belgie dit wel mogelijk is is het stil gebleven op de mail van volvo nederland
Alle lof voor Schaap Dronten maar een dikke onvoldoende voor de volvo importeur uit Nederland.
groet Andre van Marle
even een updatetje
nadat ik contact had gehad met de dealer uit belgie ben ik gaan bellen met schaap dronten (zelf erg tevreden hierover)
deze dealer heeft contact opgenomen met de importeur uit nederland
helaas daar een niet meewerkend orgaan gevonden om de problemen op te lossen
terwijl dit wel mogelijk is gezien het ook in belgie is gelukt
het enige dat ze moeten doen willen is een mailtje naar volvo Zweden doen om een cms update aan te vragen voor mijn Volvo
helaas willen ze dit niet doen.
ik zit dus nu met een heel werkend systeem waar ik alleen maar een update voor nodig heb om alles te laten werken.
Ook zelf nog contact gezocht met volvo nederland
en een niet bevredigend mailtje terug dat ze hieraan niet kunnen meewerken.
ook nadat ik had gemeld dat in belgie dit wel mogelijk is is het stil gebleven op de mail van volvo nederland
Alle lof voor Schaap Dronten maar een dikke onvoldoende voor de volvo importeur uit Nederland.
groet Andre van Marle
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
@ MauritsvdT, vraag beantwoord door motormuis1973? het is trouwens Volvo AB die de software niet beschikbaar stelt.
@motormuis1973, volgens mij nam jij zelf de gok dat het allemaal wel ging werken, die software is er niet voor Volvo's zonder deze voorziening af fabriek en komt er ook niet, dat is dus een keuze van Volvo AB en niet van Volvo NL.
De zetelverwarming van b.verbeek lijkt mij dus ook niet op de Volvomanier geactiveerd maar met knip en plakwerk, ook zijn suggestie dat 3 van de 4 Volvodealers onwillig zijn slaat naar mijn idee nergens op, wat er niet is kun je niet aanbieden.
@motormuis1973, volgens mij nam jij zelf de gok dat het allemaal wel ging werken, die software is er niet voor Volvo's zonder deze voorziening af fabriek en komt er ook niet, dat is dus een keuze van Volvo AB en niet van Volvo NL.
De zetelverwarming van b.verbeek lijkt mij dus ook niet op de Volvomanier geactiveerd maar met knip en plakwerk, ook zijn suggestie dat 3 van de 4 Volvodealers onwillig zijn slaat naar mijn idee nergens op, wat er niet is kun je niet aanbieden.
Volvo for life
- motormuis1973
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hallo
ik heb contact gehad met de dealer in belgie die heeft al 2 keer de stoelverwarming geactiveerd gekregen via de importeur uit belgie
dit is alleen afhankelijk of de importeur het verzoek wil neerleggen bij volvo sweden
het is dus gewoon mogelijk en dit is ook zo anders had het ook niet gewerkt bij dhr verbeek
het is dus mogelijk als er meegewerkt word door de importeur
dit wil de technische afdeling van belgie dus wel maar in holland niet
gewoon onwil.
ps de dealers is dit niet te verwijten die hebben die software echt niet.
die zijn ook van goede wil alleen volvo nederland wil niet meewerken
als belgie een verzoek doet en het krijgt dan kan nederland dit ook doen
het lijkt me dan erg sterk dat de het dan niet voor elkaar krijgen.
groet Andre
ik heb contact gehad met de dealer in belgie die heeft al 2 keer de stoelverwarming geactiveerd gekregen via de importeur uit belgie
dit is alleen afhankelijk of de importeur het verzoek wil neerleggen bij volvo sweden
het is dus gewoon mogelijk en dit is ook zo anders had het ook niet gewerkt bij dhr verbeek
het is dus mogelijk als er meegewerkt word door de importeur
dit wil de technische afdeling van belgie dus wel maar in holland niet
gewoon onwil.
ps de dealers is dit niet te verwijten die hebben die software echt niet.
die zijn ook van goede wil alleen volvo nederland wil niet meewerken
als belgie een verzoek doet en het krijgt dan kan nederland dit ook doen
het lijkt me dan erg sterk dat de het dan niet voor elkaar krijgen.
groet Andre
- everheard
- 2nd Gear member
joh,
pak je auto en knor een eindje naar het zuiden, lekker vakantie idee, zeker in een volvo
en, laat het in belgie inleren bij de garage van verbeek! Ben je er ook, en kun je ook nog eens met een warme **** naar huis knorren
pak je auto en knor een eindje naar het zuiden, lekker vakantie idee, zeker in een volvo

en, laat het in belgie inleren bij de garage van verbeek! Ben je er ook, en kun je ook nog eens met een warme **** naar huis knorren

Ga is tegen een ander aan botsen......ben net blij met mn nieuwe auto....
Suzuki Alto 1992 --> Total loss....
Peugeot 306 1998 --> Total loss...
Seat ibiza nov. 2000 --> Total loss...
Volvo v40 2002 --> ...... (er is hoop) econ. Total Loss
Volvo s60 2002 --> verkocht.... schade.....
Peugeot 206 SW 2005 --> schade...... verkocht......Volvo v50 2005 --> er is hoop.....
Suzuki Alto 1992 --> Total loss....
Peugeot 306 1998 --> Total loss...
Seat ibiza nov. 2000 --> Total loss...
Volvo v40 2002 --> ...... (er is hoop) econ. Total Loss
Volvo s60 2002 --> verkocht.... schade.....
Peugeot 206 SW 2005 --> schade...... verkocht......Volvo v50 2005 --> er is hoop.....