Velgen worden 3x gepoedercoat, grond/kleur/blanke toplaag.
Bijgaand een impressie;
Een velg zoals die was.

Zoals die nu is;

Wordt vervolgd.
Ik heb geen idee. Zie het wel gebeuren. Stralen doe ik zelf. Per velg ben ik wel dik 2 1/2 uur bezig, Tja en ik kan er slechts 1 avond per week terecht dus wordt wel een langdurig projectje. Ik hoop dat ze volgende week gecoat kunnen worden. Kleur zal niet zo bling bling worden maar gewoon strak grijs.Chiel schreef:dat wordt heel mooi, is dat een dure aangelegenheid om te laten doen??
D5R-Design schreef:Hopelijk niet te grof gestraald Hans?
Al heel wat velgen verknald gezien door het stralen.
Ik hoop wel dat je metallic grijs laat coaten.
Alex, ik heb nieuws voor je... ik ook!AlexV70 schreef:Ik ben nieuwsgierig naar het eind resultaat.
Hans oet Twent schreef:Alex, ik heb nieuws voor je... ik ook!AlexV70 schreef:Ik ben nieuwsgierig naar het eind resultaat.
Ja dat kan ik. Tot nu toe nog geen eurootje uitgegeven. Enniewee ik hou jullie op de hoogte.AlexV70 schreef:Hans oet Twent schreef:Alex, ik heb nieuws voor je... ik ook!AlexV70 schreef:Ik ben nieuwsgierig naar het eind resultaat.![]()
oohh :happy8: :shock:
Kan je ook nog wat vertellen over de gemaakte kosten?
Alwin,D5R-Design schreef:Hopelijk niet te grof gestraald Hans?
Al heel wat velgen verknald gezien door het stralen.
Ik hoop wel dat je metallic grijs laat coaten.
Nee, dat zal wel een beetje bijschuren gaan worden. Ehm het deel van de velg wat op de auto komt, moet dat geschuurd worden?bart simpson schreef:al gepast op de naaf?