Ik heb een HU-1205 ingebouwd in mijn V40. Alles lijkt prima te werken, ook de navigatie. ik krijg echter geen stembegeleiding. Ik heb de systeeminstellingen bekeken en de stembegeleiding staat gewoon aan, op volume 3. Als ik het volume verander, geeft het toestel wel keurig de pieptonen in het aangepaste volume.
Zou het eraan kunnen liggen dat ik slechts twee dashboardspeakers heb en verder geen andere speakers? Weergave van muziek is verder goed.
Ik heb ook in allerlei submenu's gekeken, maar kan de oorzaak niet vinden.
Wie kan me hiermee helpen???
Stembegeleiding HU-1205 werkt niet
- menjo
- 7th Gear member
Geluid zou via de front speakers (links of rechts, niet beide) moeten komen dus dat kan het probleem niet zijn. Ben je al in de "geheime" menus geweest? Er is hier wel ergens terug te vinden hoe je daar komt, zitten ook wat extra diagnostische functies op.
Of heb je er toevallig last van terwijl je naar een cd uit de cd wisselaar luistert?
Of heb je er toevallig last van terwijl je naar een cd uit de cd wisselaar luistert?
-
- Starter
Ook in de geheime menu's ben ik geweest en alles lijkt ok te zijn. Het probleem doet zich voor, ongeacht of ik radio of CD luister. Ik heb er ook verder geen andere toestellen op aangesloten.
Hm, de pulsdraad....met mijn lekenverstand op dat gebied heb ik geen idee of die aangesloten is. Ik denk het niet, want ik heb alleen de stekkers ingeplugd en de GPS antenne geplaatst. Ik heb geen aparte draad aangesloten. Zou dat het probleem kunnen zijn?? Wat is het doel van die pulsdraad precies?
Vóór deze navi had ik een VDO Dayton navigatieradio, en daar liepen twee aparte draden langs de stekkers. Als ik me goed herinner een gele en een rode. Die zijn afgetaped toen de radio eruit ging. Zou één van die draden de pulsdraad kunnen zijn?
Hm, de pulsdraad....met mijn lekenverstand op dat gebied heb ik geen idee of die aangesloten is. Ik denk het niet, want ik heb alleen de stekkers ingeplugd en de GPS antenne geplaatst. Ik heb geen aparte draad aangesloten. Zou dat het probleem kunnen zijn?? Wat is het doel van die pulsdraad precies?
Vóór deze navi had ik een VDO Dayton navigatieradio, en daar liepen twee aparte draden langs de stekkers. Als ik me goed herinner een gele en een rode. Die zijn afgetaped toen de radio eruit ging. Zou één van die draden de pulsdraad kunnen zijn?
- CeeBee
- 5th Gear member
Zonder pulsdraad geen stem, alleen een wit streepje met de straatnamen en km's....................
Geen id wat er bij jouw auto is afgetaped.
De kleuren rood en geel staan normaal voor geschakelde +(rood)en constante +(geel).
Geen id wat er bij jouw auto is afgetaped.
De kleuren rood en geel staan normaal voor geschakelde +(rood)en constante +(geel).
XC40 B3 Plus Dark