
hk = pk
-50pk is tot 50pkWelles schreef:...inderdaad: en dan nog een keer de waarde -50 pk?
8 cilinder zit nu toch alleen in de XC90? (Yamaha V8 )
Ag, precies of het bij BMW of miserides zoveel makkelijker is...Nik0la schreef:Maar nu is de vergelijking met andere merken nog meer weg dan die was lijkt me.
Of alles wat ertussen valt geldt voor beide?Chemzy schreef:Heb ik met m'n 2.0 D nu een D2 of een D3 (ik dacht het laatste)? Of zijn de linkse en middenkolom voor de diesels, en de midden- en rechtse kolom voor de benzines?
Dat lijkt me een foutje, ze bedoelen hier de 4 cylinder 145PK 2.0F motor.HansV50 schreef:Wie weet er iets over een 3 cilinder flexifuel motor voor C30?
kijk op volvocars.nl; vergelijk modellen, daar zie je hem staan
'Hästkraftsintervall' betekent letterlijk paardenkrachtsinterval, oftewel vermogensgebied. De waarden links zijn de minimale waarden en rechts de maximale waarden waarvoor de bedoelde aanduidingen worden gebruikt. Dus alles wat er tussen zit kan met dezelfde aanduiding door het leven gaan. Met een D is diesel, met een T is een benzinemotor.Ben schreef:Met het nieuwe modeljaar 2011 zullen ook de nieuwe motoraanduidingen gebruikt gaan worden.
hk = pk
VolvoMafia schreef:Dan wordt de T6 een T8 met 304 pk !MDA schreef:Een beetje off-topic, maar aansluitend op de vorige post:
Zelf even een kolom denken:BENZINE
Variant Motor Aantal cilinders Vermogen kW/PK Koppel Nm Label Productiestart
T3 1.6T 4 110 / 150 240 A Week 46 – 2010
T4 1.6T 4 132 / 180 240 A Week 46 – 2010
T4 Powershift 1.6T 4 132 / 180 240 A Week 46 – 2010
2.0T 2.0T 4 149 / 203 300 C Vanaf introductie
2.0T Powershift 2.0T 4 149 / 203 300 C Vanaf introductie
T5 2.0T 4 177 / 240 320 C Week 46 – 2010
T5 Powershift 2.0T 4 177 / 240 320 C Week 46 – 2010
T6 AWD Geartronic 3.0T 6 223 / 304 440 F Vanaf introductie