Jaja! Het werkt voor mij Súper!
Hij lijkt ook minder moeite te hebben om te beginnen met bellen, normaal moest ik ~15 seconden wachten..nu weet hij het in ~5 seconden te doen!
Het viel me ook op dat ik ineens de netwerkprovider + internet verbinding te zien kreeg "3g KPN NL"
Wat symptoombestrijding kan zijn tov de volvo Als je het raam openzet waardoor je kamer weer 20 graden is zoals gewenst, omdat je huiskamer steeds 25 graden bleef, betekend het niet dat er niets mis is met je thermostaat
daar ligt helaas het probleem in 99% van de gevallen ook, alleen door dat te suggereren heb ik al menige bijl in mijn nek mogen ontvangen.
Heb alle oplossingen wel steeds vanuit HTC zien komen.
Heren, hartelijk dank voor de uitleg en het bestand. Had ook deze problemen, maar met de genoemde aanpassingen werkt de Volvo bluetooth i.c.m. de HTC HD2 PERFECT! Supersysteem op deze manier, ben er blij mee.
Volvo V40 D4 Business Summum (2014), ice white, leder charcoal/blond, business pack connect, luxury line, 17" mannan
Volvo C30 1.6D Drive (2009), ice white, quartz lederen bekleding, season-line, business-line, xenon, Spartacus 17";, HP audio, nordic inlays
Volvo 240 Polar 2.0 Estate (1993), LPG, solid white, zwart tweed bekleding, airco, stoelverwarming
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar na bijna 5 maanden getob lijkt mijn HTC HD2 toch echt met de Volvo V50 te willen communiceren, nadat de software van de carkit was geupdate naar 05.08.
Het enige dat niet werkt is de lijst met gekozen nummers.
En ik hoef niet eens mijn push-mail of gegevensverbinding uit te zetten.