Netjes hoor =D>
Heeft ie eigenlijk ook een toerenteller? Ik dacht dat de turbos in die tijd de meest luxe uitvoeringen waren? Of heb je gewoon 3 van die enorme klokken?
Zo, das een mooie prestatie. Ik was al blij dat er toendertijd 2 ton op mijn 440 stond. Ik hoorde laatst van iemand die een 960 had met 8ton erop. De eerste motor had 5 ton op gas gelopen en is toen vervangen. Toch knap.
Ik ben weer gerust gesteld.
Ik heb dus nog even te gaan: 334.000 km. met mijn 740 2.3 Estate.
Met mijn huidige jaarkilometerage gaat deze auto mij nog overleven...
Dat levert weer andere zorgen op, nl. wie zorgt er dan voor haar...
Remon: "Ik hoorde laatst van iemand die een 960 had met 8ton erop."
Da's idd een respectabele afstand. Ik wilde eens kijken of mijn 945 turbo intercooler de miljoen haalde. Leek mij wel leuk als de teller weer op 0 stond, maar op 630000 km stak er een vrachtwagen (volgeladen met ijzer) over voor mijn neus, en ik knalde bovenop de drie assen van de oplegger. (En mocht je twijfelen: dat is vrij hard, en geeft niet mee).
De volgende VOLVO's al gereden: 745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19