Hey
Ik heb vanmorgen die dikke oranje bollen in me achterlichten vervangen voor andere lampjes.
Deze zijn van het type "LED" alleen nu krijg ik de storing dat er meerdere lampen defect, maar alle lampen doen het gewoon ze knipperen wel nerveus.
Nu zal dit wel aan de "W" van de led lampjes liggen.
En dus vroeg ik mij af of jullie deze knippers ook vervangen hebben door een helder model en zo ja welke/watt heb jullie dan?
MVGR
Walter
achterlicht unit lampjes vraag
- WalterB
- 2nd Gear member
hhmm heb ook een setje bij auto style vandaan maar dan een led versie misschien is dat het probleem.
Zal van de week eens kijken of ik bolletjes kan bestellen ipv led
GRTZ
Zal van de week eens kijken of ik bolletjes kan bestellen ipv led
GRTZ
Een week de auto niet gepoetst, is een week niet geleefd.
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
Bij de led's moet er een weerstand tussen als je ze als pinkers gebruikt. Verbruiken minder dus denkt de pinkdoos dat er een lamp kapot is waardoor ze snel knipperen.
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
Hier ook philips, voordeel van die philipsen is dat die E-keur hebben en dus ok zijn voor de keuring/apk. Zeker checken bij die autostyle dingen dat je ze niet moet wisselen...
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
Die van philips zijn even zichtbaar als normale oranje, daarom ook dat ze goedgekeurd zijn. Sommige van die chrome dingen, die wel een pak goedkoper zijn, zijn dikwijls minder zichtbaar.
Osram heeft ook zo een soort pinker, eveneens goedgekeurd, maar die hebben een heel raar kleurenpalet als ze niet branden.
Osram heeft ook zo een soort pinker, eveneens goedgekeurd, maar die hebben een heel raar kleurenpalet als ze niet branden.
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
ebay.de 
Levering kost 2x niks, en als je 2 setjes moet kopen heb je het er meer dan uitgehaald.
Voor de één of andere bizarre reden kosten die dingen in BE/NL afschuwelijk veel...

Levering kost 2x niks, en als je 2 setjes moet kopen heb je het er meer dan uitgehaald.
Voor de één of andere bizarre reden kosten die dingen in BE/NL afschuwelijk veel...
-
- 3rd Gear member