verkeerde brandstof..
- chris_zweden
- 3rd Gear member
Je hebt een speciale dop zodat er enkel diesel in kan. Je was dan een stuk goedkoper uit geweest 

Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Doet idd naar pijn.... zonde.
(zou het van de garage wel zo stijlvol hebben gevonden om je na zo'n ervaring een solo te schenken)
(zou het van de garage wel zo stijlvol hebben gevonden om je na zo'n ervaring een solo te schenken)
Volvo for life
- Oceanracer
- Geartronic member
Goed lezen, Chris:chris_zweden schreef:Je hebt een speciale dop zodat er enkel diesel in kan. Je was dan een stuk goedkoper uit geweest
vrolijkje schreef:
Dat is dus een heel dure vergissing geweest; heb dus gelijk nog maar 49,90 ex. geïnvesteerd in een SOLO dop. Dit wil ik niet nog eens meemaken. Vanmiddag in de zon op een terrasje geprobeerd een beetje bij te komen van de schrik... maar is nog niet helemaal gelukt. :?
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- paulh
- 4th Gear member
Nuttige bijdrage van Chris ... helaas schort het nog aan de timing ...
En het is je gegund dat je ongeluk nu over is, Vrolijk!
En het is je gegund dat je ongeluk nu over is, Vrolijk!
'15 Volvo XC90 D5 Momentum
'12 Volvo V60 D5 Summum
'03 Volvo XC90 D5 Geartronic, Navi, Premium sound
Gevarieerd palet van andere aanbieders
'12 Volvo V60 D5 Summum
'03 Volvo XC90 D5 Geartronic, Navi, Premium sound
Gevarieerd palet van andere aanbieders
- Oceanracer
- Geartronic member
Mee eens, maar al rekenend is hij wel al min of meer gematst. Van 10:00 tot 15:00 uur is immers vijf uur werkplaatstarief minus een half uur pauze en er is "maar" € 155,00 ex BTW aan arbeid in rekening gebracht. Dat is ca de helft van het gebruikelijke tarief.bart simpson schreef:Doet idd naar pijn.... zonde.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
-
- 2nd Gear member
Dat "matsen" zullen wel de uren zijn dat de pomp aan heeft gestaan om de benzine er uit te zuigen. En ze in die uren iets anders kunnen doen. Maar toch netjes, het hoeft niet..Oceanracer schreef:Mee eens, maar al rekenend is hij wel al min of meer gematst. Van 10:00 tot 15:00 uur is immers vijf uur werkplaatstarief minus een half uur pauze en er is "maar" € 155,00 ex BTW aan arbeid in rekening gebracht. Dat is ca de helft van het gebruikelijke tarief.bart simpson schreef:Doet idd naar pijn.... zonde.
- vrolijkje
- 2nd Gear member
even een nuancering: die 155 ex is volgens mij een 'vast bedrag' voor deze ingreep; staat namelijk zo omschreven op de bon als 'maatregelen bij tanken verkeerde brandstof' (opdracht #23456). De overige zaken (zie hierboven) zijn onderdelen). De tijd is een inschatting van mijn kant. Rond 10 uur was de auto in de garage en ik zag wat later dat men ermee bezig was -> even na 15.00 uur werd ik gebeld dat ie klaar was.Oceanracer schreef:Mee eens, maar al rekenend is hij wel al min of meer gematst. Van 10:00 tot 15:00 uur is immers vijf uur werkplaatstarief minus een half uur pauze en er is "maar" € 155,00 ex BTW aan arbeid in rekening gebracht. Dat is ca de helft van het gebruikelijke tarief.bart simpson schreef:Doet idd naar pijn.... zonde.
De solo dop heb ik idd als 'pleister op de wonde' naar voren gebracht; ik wist dat ze die hadden gehad als actie artikel nav een topic elders in het forum... en vermoedde dat er vast nog wel een paar zouden liggen..Maar VOLVO blijft VOLVO (grijns) ik kreeg wat korting maar uiteraard wel gewoon een factuur in mijn handen gedrukt... :roll:
(ach, zij moeten dat ook weer ergens verantwoorden natuurlijk,..voor je het weet is de hele voorraad 'verdwenen')
C30 Sport 2009 full ops
V70 D5 2001 Generation II
V70 D5 2001 Generation II
- bardos
- 3rd Gear member
Ik denk Erwin, dat de monteur idd de benzine heeft meegenomen voor z'n grasmaaier....Oceanracer, Mee eens, maar al rekenend is hij wel al min of meer gematst. Van 10:00 tot 15:00 uur is immers vijf uur werkplaatstarief minus een half uur pauze en er is "maar" € 155,00 ex BTW aan arbeid in rekening gebracht. Dat is ca de helft van het gebruikelijke tarief.
Max
V70 D5 aut. Nautic Blue pearl 2002
V70 D5 aut. Nautic Blue pearl 2002