Kansloos of niet? Niet zo gek van me toch?
Ik zag dezelfde ellende al komen buiten de garantieperiode.
Nieuw hier en sinds gisteren een V70 T5 vervolg
-
- 2nd Gear member
3 maanden garantie(tegen meerprijs uiteraard)
Op papier is het een goede auto hoor. Volledig dealeroderhouden, nieuwe motor (alhoewel dat nergens staat) en gekocht bij van Aarle die een goede naam hebben. Daarom durfde ik het aan. Bovendien leek me de KM stand voor een Volvo geen probleem.
O, en een potje wishful thinking mijnerzijds uiteraard. Klein jongetje ziet grote snelle dure auto en wil hebben.
Op papier is het een goede auto hoor. Volledig dealeroderhouden, nieuwe motor (alhoewel dat nergens staat) en gekocht bij van Aarle die een goede naam hebben. Daarom durfde ik het aan. Bovendien leek me de KM stand voor een Volvo geen probleem.
O, en een potje wishful thinking mijnerzijds uiteraard. Klein jongetje ziet grote snelle dure auto en wil hebben.
Renault Avantime 3.0 V6
V70 T5
V70 T5
- paulh
- 4th Gear member
behoorlijk naar voor je, Dennis. Ik hoop dat het goed komt met Van Aarle. Ze hebben inderdaad een goede naam, dus hopen dat ze die hier waar kunnen maken.
Knap van je trouwens dat je zoveel zelfreflectie toont. Dat kleine jongetje zit in heel veel van ons, en we proberen het allemaal wel eens. Jammer dat het lot dan bij jou verkeerd valt.
Geluk met je Avantime - wanneer het ervan gekomen is! -
Knap van je trouwens dat je zoveel zelfreflectie toont. Dat kleine jongetje zit in heel veel van ons, en we proberen het allemaal wel eens. Jammer dat het lot dan bij jou verkeerd valt.
Geluk met je Avantime - wanneer het ervan gekomen is! -
'15 Volvo XC90 D5 Momentum
'12 Volvo V60 D5 Summum
'03 Volvo XC90 D5 Geartronic, Navi, Premium sound
Gevarieerd palet van andere aanbieders
'12 Volvo V60 D5 Summum
'03 Volvo XC90 D5 Geartronic, Navi, Premium sound
Gevarieerd palet van andere aanbieders
- piotrV70
- 5th Gear member
Dat is wel de kat op het spek binden, een Avantime staat nou niet bepaald bekend om z'n betrouwbaarheid.dmenace schreef: Ter vervanging heb ik een Avantime aangeschaft. Jammer, want als hij reed was het een geweldige machine.
- Rob Bakker
- 5th Gear member
Moet zeggen dat dat ook een verschrikkelijk mooie auto is.
Het openen van de deuren is briljant van die dingen

Het openen van de deuren is briljant van die dingen

S60 2.4 AUT 

S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)

S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)
- sbv
- 6th Gear member
Er zitten hele mooie zaken in en de deurconstructie is heel mooi. dan is het wel te hopen dat je ruime parkeerplaatsen hebt.
Ik kan zelf overigens niet echt een lekkere zit vinden, wel een mooi ruimtelijk uitzicht
Bij een vestiging van mijn werk hebben we er momenteel 1 staan waar ik onlangs even in gezeten heb. Mijn V70 stoelen zitten echt beter
Ik kan zelf overigens niet echt een lekkere zit vinden, wel een mooi ruimtelijk uitzicht
Bij een vestiging van mijn werk hebben we er momenteel 1 staan waar ik onlangs even in gezeten heb. Mijn V70 stoelen zitten echt beter
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- Harige Harry
- 2nd Gear member
je moet ook niet appels met peren vergelijken.....
S60 T5 geartronic, cosmos bleu metalic, zwart leder, 2000. verkocht...
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Er zitten hele mooie zaken in en de deurconstructie is heel mooi. dan is het wel te hopen dat je ruime parkeerplaatsen hebt.
Heb altijd begrepen dat deze deur construktie zo gemaakt is om minder ruimte nodig te hebben , renault heeft deze construktie juist zo gemaakt omdat driedeurs wagens altijd meer ruimte nodig hebben.
Maargoed kan het mis hebben .
Heb altijd begrepen dat deze deur construktie zo gemaakt is om minder ruimte nodig te hebben , renault heeft deze construktie juist zo gemaakt omdat driedeurs wagens altijd meer ruimte nodig hebben.
Maargoed kan het mis hebben .
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
-
- 2nd Gear member
De deuren scharnieren op 2 punten, zodat je niet heel veel ruimte nodig hebt. Dat is wel nodig ook, want ze zijn echt gigantisch.
De deal met de Avantime is nog niet rond (was ie wel) omdat ik de V70 nu niet meer in kan ruilen. Al dan niet garantie is een kwestie van geld natuurlijk, met garantie is hij veel duurder. Het hangt een beetje af van de afwikkeling met de V70. Die schiet niet op trouwens, want ze reageren gewoon niet. Dus heb ik advies gevraagd aan de ANWB en die zeggen dat ik ze schriftelijk aansprakelijk moet stellen. Dat ga ik dan maar doen. Jammer dat het zo moet.
Ik geloof geen moment dat een Avantime beter is dan een Volvo. Maar ik vind het wel een heel erg mooie auto. En ook deze aankoop blijft een beetje een gok natuurlijk. Ik krijg er wel het telefoonnummer bij van de oude eigenaar. Die heeft toen een deel van de inventaris van Matra overgenomen en dus nog een Avantime in onderdelen staan. Zelfs een gloednieuwe motor.
De deal met de Avantime is nog niet rond (was ie wel) omdat ik de V70 nu niet meer in kan ruilen. Al dan niet garantie is een kwestie van geld natuurlijk, met garantie is hij veel duurder. Het hangt een beetje af van de afwikkeling met de V70. Die schiet niet op trouwens, want ze reageren gewoon niet. Dus heb ik advies gevraagd aan de ANWB en die zeggen dat ik ze schriftelijk aansprakelijk moet stellen. Dat ga ik dan maar doen. Jammer dat het zo moet.
Ik geloof geen moment dat een Avantime beter is dan een Volvo. Maar ik vind het wel een heel erg mooie auto. En ook deze aankoop blijft een beetje een gok natuurlijk. Ik krijg er wel het telefoonnummer bij van de oude eigenaar. Die heeft toen een deel van de inventaris van Matra overgenomen en dus nog een Avantime in onderdelen staan. Zelfs een gloednieuwe motor.
Renault Avantime 3.0 V6
V70 T5
V70 T5
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ben ik blij, dat ik hem heb laten staan...........
V 70 2.4T 200 pk, RTI, Sportleder, 18 inch R velgen, HU803, K&N luchtfilter
S 60 T5 250 pk Geartronic, 18 inch R velgen, DVD RTi, Leer, HU 803, Imiv, BSR Optiflow, Ipd TCVVerkocht
S 60 T5 250 pk Geartronic, 18 inch R velgen, DVD RTi, Leer, HU 803, Imiv, BSR Optiflow, Ipd TCVVerkocht
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Succes, is altijd afwachten.
V 70 2.4T 200 pk, RTI, Sportleder, 18 inch R velgen, HU803, K&N luchtfilter
-
- 2nd Gear member
Edit: reactie op een verdwenen post is dit eigenlijk.
Maar ik wil geen S80 Momenteel wil ik even helemaal geen Volvo.... Nee, is grapje. De leen S60 D5 reed geweldig en mijn buurman heeft een S80 die ook geweldig rijdt.
De T5 was een groot risico. Gelukkig heb ik er garantie bij gekocht. Nu nog eventjes afwikkelen. Volgens de juridische afdeling van de ANWB is het appeltje-eitje... Zal mij benieuwen.
Maar ik wil geen S80 Momenteel wil ik even helemaal geen Volvo.... Nee, is grapje. De leen S60 D5 reed geweldig en mijn buurman heeft een S80 die ook geweldig rijdt.
De T5 was een groot risico. Gelukkig heb ik er garantie bij gekocht. Nu nog eventjes afwikkelen. Volgens de juridische afdeling van de ANWB is het appeltje-eitje... Zal mij benieuwen.
Renault Avantime 3.0 V6
V70 T5
V70 T5
-
- 2nd Gear member
Na de derde mail (en dreigen met juridische stappen) werd ik net eindelijk terug gebeld door van Aarle. Ze erkennen dat ze de auto zo nooit hadden mogen verkopen en bieden daarvoor excuses aan. De koop terugdraaien blijkt moeilijker. Ik mag een andere V70 (diesel) hebben, maar ik wil geen diesel, ik wil LPG. Ze bieden aan deze te maken (moet sowieso gebeuren natuurlijk), maar deze wil ik echt niet meer. Het terugdraaien van de koop beraden ze zich nu op.
Al met al ben ik blij met deze opening en vind ik het aanbod oké. Onverwacht ook. Als ze de koop terugdraaien (kosteloos, want we hebben beiden kosten gehad), dan ben ik helemaal tevreden. Jammer dat ze dit niet meteen konden bedenken.
Al met al ben ik blij met deze opening en vind ik het aanbod oké. Onverwacht ook. Als ze de koop terugdraaien (kosteloos, want we hebben beiden kosten gehad), dan ben ik helemaal tevreden. Jammer dat ze dit niet meteen konden bedenken.
Renault Avantime 3.0 V6
V70 T5
V70 T5
- piotrV70
- 5th Gear member
Ik zou lekker diesel gaan rijden. Met LPG hou je ellende, is het niet met deze dan wel met een andere. Aanbod lijkt me netjes.dmenace schreef:Na de derde mail (en dreigen met juridische stappen) werd ik net eindelijk terug gebeld door van Aarle. Ze erkennen dat ze de auto zo nooit hadden mogen verkopen en bieden daarvoor excuses aan. De koop terugdraaien blijkt moeilijker. Ik mag een andere V70 (diesel) hebben, maar ik wil geen diesel, ik wil LPG. Ze bieden aan deze te maken (moet sowieso gebeuren natuurlijk), maar deze wil ik echt niet meer. Het terugdraaien van de koop beraden ze zich nu op.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
snap de voorkeur voor lpg ook niet zo..
Volvo for life
- Drewster
- 2nd Gear member
Uiteindelijk zou je met LPG goedkoper uit kunnen zijn, volgend de theoretische berekeningen. Ik heb zelf altijd het idee dat je dat bespaarde geld wel weer kwijt bent aan extra onderhoud en reparaties...
Succes met de afwikkeling trouwens.
Succes met de afwikkeling trouwens.
momenteel betaal ik wegenbelasting voor:
V70 D5 '03
245 2.3 automaat '84 (geen wegenbelasting... hehe)
Porsche 944 S2
V70 Classic '98 TDI
V40 1.8 16v
940 2.3 Estate
V70 D5 '03
245 2.3 automaat '84 (geen wegenbelasting... hehe)
Porsche 944 S2
V70 Classic '98 TDI
V40 1.8 16v
940 2.3 Estate